Εισαγωγή

82 10 2
                                    

Το όνομά μου Λίο ... Λίο Σότερ και είμαι μόλις 18 ετών. Κανονικά θα έπρεπε στην ηλικία μου να πήγαινα σχολείο, αλλά η μοίρα μου επιφύλαξε αλλά πράγματα. Καλύτερα όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και αυτό για να καταλάβετε καλύτερα το παρελθόν. Το 2500μ.Χ. η ανθρωπότητα όπως την ξέρουμε, αποφασίστηκε από τους δημιουργούς Πατέρα Χρόνο, δημιουργό του διαστήματος και του χρόνου και από την Μητέρα Φύση, δημιουργό της Γης και της ζωής, να ξαναγεννηθεί η ανθρωπότητα. Η Γη βρισκόταν σε μία φάση καταστροφής, καθώς ο άνθρωπος είχε φθάσει στο έσχατο σημείο, με το φυσικό περιβάλλον να έχει καταστραφεί και ο εξευτελισμός να θεωρείται ως κάτι καθημερινό και αναμενόμενο. Η επανεκκίνηση λοιπόν έγινε με την καταστροφή της ανθρωπότητας, δηλαδή της Γης. Έτσι δημιουργήθηκε ένας νέος κόσμος, πολύ μικρότερος από την Γη, σαν μία όμως τεράστια χώρα, που ονομάστηκε Ηλίσια. Η Ηλίσια ονομάστηκε έτσι από την ελληνική λέξη ήλιος, επειδή ο προστάτης της ήταν ο θεός του Φωτός, Έσριμ. Το σχήμα της είναι σαν έναν ρόμβο-σταυρό, ως προς το κομμάτι γης και περικυκλωμένη από θάλασσα, στην οποία πάνω της υπάρχουν μερικά νησιά. Όλα λοιπόν ξανάρχισαν από το μηδέν. Ωστόσο, με την δημιουργία της Ηλίσιας φτιάχτηκε και ένας άλλος παράλληλος κόσμος, ο οποίος κανένας δεν ξέρει πως λέγεται, κανένας δεν ξέρει πως είναι, διότι κανένας δεν τον είχε επισκεφθεί. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι αυτός ο κόσμος κατοικείτε από ανθρώπους, τους οποίους έχουν για προστάτη τον θεό του Σκότους, Αχράμ. Έτσι, όπως άρχισε και η Ηλίσια την αρχή της ιστορίας της από το μηδέν, το ίδιο έγινε και με τον άλλο παράλληλο κόσμο, που όμως σε αυτούς τους δύο νέους κόσμους των ανθρώπων, άλλαξαν πάρα πολλά πράγματα, με αποτέλεσμα οι δύο κόσμοι να μην έχουν την ίδια τύχη με τον πλανήτη Γη. Άλλα με τη δημιουργία των δύο κόσμων, ο Πατέρας Χρόνος και η Μητέρα Φύση, θέλησαν το νέο γένος από τους ανθρώπους να μην ξέρει τίποτα ακριβώς για το παρελθόν του στον πλανήτη Γη, ώστε να υπάρξει για τον άνθρωπο μια εντελώς καινούργια αρχή. Από την δημιουργία της Ηλίσιας, εκτός από τους ανθρώπους ζούσαν και παραμυθένια πλάσματα όπως οι νάνοι και τα ξωτικά και άλλα παραμυθένια πλάσματα που κανείς σχεδόν δεν γνώριζε.

Όλα τα πράγματα πάντως πήγαιναν καλά, χωρίς πολέμους μεταξύ των ανθρώπων, των νάνων και των ξωτικών, αντιθέτως, όπως γινόταν στη Γη. Ωστόσο, υπήρχαν διάφορες συγκρούσεις και κόντρες μεταξύ των λαών όμως ευτυχώς δεν είχαν αναπτυχθεί σε πόλεμο. Όλοι τους άρχισαν να αναπτύσσονται στην Ηλίσια σαν ένας λαός με μία γλώσσα με τον ίδιο ρυθμό σχεδόν, όπως του πρώτου του πλανήτη, που τώρα πια δεν ήξερε. Όμως, όπως πάντα στα καλά πράγματα κάτι πάει στραβά, έτσι και το κακό δεν άργησε να συμβεί. Ήταν το 898 που όλα τα πράγματα άλλαξαν για τα καλά, έναν χρόνο πριν γεννηθώ. Από ότι είχα ακούσει από τον δάσκαλο μου, όλος ο ουρανός σε όλη την χώρα είχε σκοτεινιάσει ένα τυχαίο πρωί, χωρίς κανένας να ξέρει τι ακριβώς είχε γίνει. Ξαφνικά εμφανίστηκαν κάτι σαν τεράστιες μαύρες μπάλες στον ουρανό και από εκεί βγήκαν τεράστια τέρατα, ονομαζόμενα σε εμάς δράκοι. Όμως αυτοί οι δράκοι είχαν πάνω τους στρατιώτες, όχι με την ίδια πανοπλία ακριβώς με τους δικούς μας στρατιώτες, άλλα και με ένα διαφορετικό σχέδιο στην μέση της πανοπλίας, δηλαδή στον θώρακα της. Συνήθως οι δικοί μας στρατιώτες έχουν και τώρα μία ιπποτική πανοπλία με γκρι χρώμα και στον θώρακα ένα σύμβολο, το σύμβολο του θεού του Φωτός. Η πανοπλία των νέων στρατιωτών ήταν ακριβώς σε σχήμα ίδια με την δικιά μας, κάτι όμως που είχε ξαφνιάσει πάρα πολύ όσους τότε τους είχαν δει, ήταν το χρώμα της πανοπλίας τους ήταν μαύρο, σαν το σκοτάδι και στον θώρακα είχαν έναν διαφορετικό σύμβολο, έναν μαύρο δράκο, το οποίο το διαπίστωσαν πιο μετά, που ήταν το σύμβολο του θεού του Σκότους.

TCOOL-Ο Εκλεκτός του Φωτός: Συνάντηση με το Παρελθόν.Where stories live. Discover now