Το παρελθόν ενός Φλαίσιους 2

15 3 0
                                    

    <<Ο χρόνος κυλάει γρήγορα στο κόσμο σου Ελμα. Μόνο που εδώ δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είσαι στο κόσμο των πνευμάτων, στον κόσμο του μετά θάνατον ζωή. Εδώ έρχονται όλες οι ψυχές μόλις πεθάνουν από όλες τις φυλές. Εδώ δεν υπάρχουν πόλεμοι αλλά αντίθετα, όλοι συμβιώνουν αρμονικά. Αυτό συμβαίνει καθώς το φως έχει κυριαρχήσει εδώ και εκατοντάδες χρόνια σε αυτόν τον κόσμο. Ο Θεός του Φωτός, αφότου τελείωσε την βασιλεία του τα πρώτα χρόνια της Ηλίσιας, έγινε ο βασιλιάς του κόσμου των πνευμάτων. >> είπε και ακούμπησε τα φτερά του.

<<Ο κόσμος των πνευμάτων, ο κόσμος των ψυχών. >> αναρωτήθηκα μέσα μου. Τι θα μπορούσε να σήμαινε αυτό. Άρα ήμουν νεκρή? Τι είχε συμβεί τελικά όσο ήμουν κοντά σε εκείνο το μεγάλο δέντρο.

–<<Αυτό σημαίνει ότι έχω ήδη πεθάνει? >> είπα γεμάτη φόβο.

–<<Όχι όχι>> είπε γρήγορα θέλοντας να με καθησυχάσει. <<Δεν είσαι νεκρή Ελμα, ούτε έχεις πάθει κάτι. >>

–<<Τότε γιατί ήρθα εδώ πέρα. Τι θέλει ένας ζωντανός στον κόσμο των πνευμάτων? >>

–<<Ήταν γραμμένο μικρή να έρθεις σήμερα εδώ. Έτσι το ήθελε η μοίρα. Ο Θεός Έσριμ με είχε ειδοποιήσει ότι σήμερα θα έρθει από την Ηλίσια ένα μικρό κορίτσι Φλαίσιους . Ήθελε να σε γνωρίσω και να σε εγκρίνω για το πεπρωμένο σου. Και από ότι βλέπω, όντως εσύ είσαι η επόμενη. >>

–<<Επόμενη για ποιο πράγμα?>> είπα γεμάτη απορία.

Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς εννοούσε. Μόνο και από τον αργό τόνο της φωνής του μου προκαλούσε μεγάλη ανησυχία. Κάτι έκρυβαν τα λόγια του. Κάτι που μάλλον δεν γνώριζα αλλά θα ήταν πολύ σημαντικό. Με κοίταξε στα μάτια. Δεν είχα ξαναδεί τέτοια ματιά. Πανέμορφα. Ήταν κόκκινα και το φως όπως έπεφτε πάνω τους λαμπύριζαν στην άκρη.

–<<Μικρή μου Ελμα. Σήμερα ήρθες εδώ για να μάθεις ένα πράγμα. Εσύ μικρή....... Εσύ είσαι η δέκατη προστάτιδα του στόχου. Το καινούργιο στοιχείο που θα προστατέψει τον Θεό Έσριμ αλλά και την Ηλίσια. >> είπε και μου χαμογέλασε λίγο.

Τότε στάθηκα αμίλητη. Είχα καταπιεί την γλώσσα μου. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς εννοούσε. 'Είμαι η νέα προστάτιδα. <<Ποιος εγώ?!! >> είπα από μέσα. Τι σχέση είχα εγώ με τους φυλακές του Φωτός. Εγώ ήμουν ένα απλό κορίτσι όπως και τα άλλα. Γιατί εγώ αναρωτιόμουν.

TCOOL-Ο Εκλεκτός του Φωτός: Συνάντηση με το Παρελθόν.Where stories live. Discover now