Στην άλλη πλευρά

10 3 0
                                    

   Το κλίμα όσο περνούσαν οι μέρες ήταν πιο δύσκολο για την Προστασία. Οι απαγορεύσεις για μετακινήσεις των πλοίων από την ίδια είχε προκαλέσει την αντίδραση πολλών, ειδικά των ξωτικών που ήταν ή πιο κοντινή χώρα με το βασίλειο τους. Πολλοί από τους ναυτικούς έκαναν πολλά παραπάνω με τους καπετάνιους να διαμαρτύρονται στον βασιλιά. Το κάστρο δεχόταν πολλές επισκέψεις αυτές τις μέρες από τους εξαγριωμένους καπετάνιους με τον ίδιο να βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση.

Ωστόσο υπήρχαν και αναστατωμένοι πολίτες που ήταν θυμωμένοι με την αντίδραση του βασιλιά. Οι συνεχείς περιπολίες είχαν ήδη φέρει πολύ μεγάλη αναστάτωση στο βασίλειο της Χερώνειας.

Ωστόσο ο ίδιος δεν παράκουσε τις εντολές της Προστασίας. Συνέχισε να κρατά κλειστή την κυκλοφορία των καραβιών. Όμως ο σύμβουλος του είχε αντίθετη άποψη με την Προστασία. Προσπαθούσε να πείσει τον βασιλιά να αλλάξει άποψη καθώς αυτό θα είχε σοβαρές επιπτώσεις για την χώρα.

Ένα πρωί, τρεις μέρες αφότου ο Λίο επέστρεψε από το στρατόπεδο, ο Νικ και ο επιθεωρητής του σχολειού πήγαν προς το παλάτι μετά από επιστολή του βασιλιά. Ήξερε γιατί τον ήθελε και μάλιστα ήξερε την ένταση που θα αντιμετώπιζε. επιθεωρητής διάβαζε μία εφημερίδα, τρίβοντας το μουστάκι του, ενώ ο Νικ σκεφτόταν. Όπως κόντευε προς το παλάτι, άκουσε δυνατές φωνές έξω από την άμαξα. Άνοιξε γρήγορα την κουρτίνα. Δεν εντυπωσιάστε με αυτό που είδε. Ένα γεμάτο εξοργισμένο πλήθος από ναυτικούς και απλούς πολίτες που φώναζαν έξω από την είσοδο. Πολλοί από αυτούς κρατούσαν και ταμπέλες που απαιτούσαν την ελεύθερη κίνηση των καραβιών. Ωστόσο, υπήρχαν και οι φρουροί που εμπόδιζαν τον πλήθος και προστάτευαν την είσοδο φρουροί.

Το παλάτι ήταν καταπληκτικό. Η έκταση του κήπου ήταν μεγαλύτερη και από το στάδιο που υπήρχε κοντά στο δάσος του Σχάιζ . Περίπου 10 στάδια. Από μακριά μπορούσες να δεις διαφορά αγάλματα, με το γρασίδι να είναι περίτεχνα κομμένο ενώ υπήρχαν και πολλοί πέτρινοι δρόμοι.

Από μέσα όμως το παλάτι ήταν ακόμα πιο ωραίο. Αριστοκρατικά διακοσμημένο με πολλά έργα τέχνης και διάφορες πολλές σκάλες που οδηγούσαν σε πολλά δωμάτια, αναρίθμητα.

Όταν ο Νικ και ο επιθεωρητής βγήκαν από την άμαξα τους υποδέχτηκε ένας μπάτλερ, ο οποίος φαινόταν μεγάλος σε ηλικία και τους οδήγησε στο σαλόνι του παλατιού. Εκεί βρήκαν μπροστά τους τον βασιλιά, ο οποίος είχε δίπλα του και έναν σύμβουλο. Ο βασιλιάς φορούσε τα βασιλικά του ρούχα, ενώ το στέμμα του άστραφτε από το φως που έμπαινε μέσα από τα παράθυρα. Ήταν στην ηλικία κοντά του Νικ σε λίγο μικρότερος, σε αντίθεση με τον σύμβουλο που φαινόταν μεγάλος σε ηλικία με τα άσπρα κοντά μαλλιά και μικρά γυαλιά να το επιβεβαιώνουν. Ήταν ψιλός και αδύνατος, Μόλις τον είδε ο επιθεωρητής όμως του δημιούργησε ένα κακό προαίσθημα.

TCOOL-Ο Εκλεκτός του Φωτός: Συνάντηση με το Παρελθόν.Where stories live. Discover now