Η επόμενη μέρα ήταν διαφορετική από τις προηγούμενες για όλους στην Χαιρώνεια. Οι στρατιώτες είχαν αποσυρθεί από τις περιπολίες μετά από μία εβδομάδα, επικρατώντας χαρά αλλά και ηρεμία στην πόλη. Παράλληλα σταμάτησε και ο έλεγχος των πλοίων ενώ επιτράπηκε όπως ήταν καθορισμένο η κυκλοφορία και πάλι. Οι ναυτικοί όλοι όσοι είχαν παραμείνει στην Χερώνεια αυτήν την εβδομάδα από όλα τα βασίλεια, ξεκίνησαν και πάλι το πρόγραμμά τους. Ήδη από τα ξημερώματα πολλοί άρχισαν να φορτώνουν τα πλοία τους και αναχωρούν στα άλλα βασίλεια. Είχε περάσει λίγος καιρός που είχα να δουν και πάλι το λιμάνι οι κάτοικοι άδειο σχεδόν από πλοία όταν έφυγαν.
Όσο αφορά τις περιπολίες, πολλοί πίστευαν ότι χάρις τις διαδηλώσεις κατάφεραν να σταματήσουν και να υπάρξει και πάλι και μία ισορροπία στο βασίλειο. Όμως, ο πραγματικός λόγος οφείλεται στα δύο αγόρια, στον Λίο και στον Ραίις που κατάφεραν να σώσουν από τα χέρια του Σκότους την Έλμα.
Το επόμενο πρωί ο βασιλιάς βρισκόταν μαζί με τον σύμβουλο στο παλάτι. Μαζί τους βρισκόταν και ο Σαμ Άστραπ, ο αδερφός του Νικ που είχε έρθει μαζί με άλλους δέκα στρατιώτες της Προστασίας στο κάστρο. Ενημέρωσε τον βασιλιά ότι ήρθαν προκειμένου να πάρουν έναν αιχμάλωτο φαλακρό εύσωμο άντρα του Σκότους, σύμφωνα με τον αδερφό του. Ο σύμβουλος έδειξε στους στρατιώτες που βρισκόταν η φυλακή που τον είχαν βάλει και τους είπε πως θα πάνε καθώς και που θα τον βρουν δεμένο. Μετά από λίγο, αφού οι στρατιώτες πήγαν στα κελιά, κάτω από το έδαφος, τον πήραν και τον πήγαν μπροστά στον βασιλιά και τους άλλους. Ο ίδιος δεν μιλούσε καθόλου. Του είχαν βάλει μία μεγάλη σακούλα στο κεφάλι, για να μην βλέπει τι γίνεται γύρω του αλλά και πως θα τον πάνε στο κρησφύγετο της Προστασίας.
-<<Τι θα κάνετε μαζί του?>> ρώτησε ο βασιλιάς τον στρατηγό.
-<<Θα τον πάμε στο κρησφύγετο και από εκεί θα αρχίσουμε τις ανακρίσεις. Μετά θα δούμε.>> είπε με σοβαρό ύφος.
-<<Με το μαλακό.>> είπε ο σύμβουλος. <<Αυτός εκτελούσε μόνο οδηγίες. Ο Φάριζ ήταν ο υπεύθυνος για ότι συνέβη.>>
-<<Θα το έχω στα υπόψιν μου.>> είπε και στράφηκε ο στρατηγός προς τα εκείνον.<<Αλήθεια σύμβουλε, μπορείτε να μου εξηγήσετε τι συνέβη.>>
-<<Τι εννοείτε?>> ρώτησε ο σύμβουλος κοιτάζοντας τον με απορία.
-<< Πως κατάφερε το Σκότος να κινηθεί πίσω από την πλάτη σας εξοχότατε.>>
KAMU SEDANG MEMBACA
TCOOL-Ο Εκλεκτός του Φωτός: Συνάντηση με το Παρελθόν.
PertualanganΠόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή ενός 15 χρόνου μέσα σε μία στιγμή? Ο Λίο, ένα νεαρό παιδί που πηγαίνει σε ένα στρατιωτικό σχολείο ενώ έχει μία φυσιολογική ζωή στο νησί Χερώνεια. Όχι και ο καλύτερος μαθητής, σκοπός του είναι να γίνει ο καλύτερος ξιφομάχ...