Η τελική μέρα έφτασε για την Ελμα και την Σίνα. Η μέρα έβρισκε και τα δύο κορίτσια στην σκηνή τους. Ήταν ακόμη πρωί πρωί, ξημερώματα για την ακρίβεια και όλες ετοίμαζαν τον εξοπλισμό τους. Όλες εκτός από την Χάνα, η οποία ήταν ακόμη ξαπλωμένη στο κρεβάτι της. Φαινόταν κουρασμένη πολύ από την χθεσινή προπόνηση.
Ξαφνικά μπήκε μέσα στην σκηνή μια γυναίκα. Ήταν νεαρή, κοντά στα τριάντα αλλά το σοβαρό ύφος της και η στολή της της θύμιζαν μια γυναίκα μεγαλύτερη σε ηλικία. Στην μέση της ήταν κρεμασμένο ένα σπαθί, καλά σφιγμενο στη θήκη. Αφού κοίταξε όλα τα κορίτσια, τα οποία ετοιμάζονταν εκείνη την στιγμή, χτύπησε με δύναμη το πόδι της. Όλες αμέσως τρόμαξαν και κοίταξαν αμέσως την γυναίκα.
–<<Σε λίγο η ομάδα του κυρίου Σάιγκ να παρουσιαστεί στον αγωνιστικό χώρο τοξοβολίας. >>
Όλα τα κορίτσια κοίταξαν η μία την άλλη. Μια από τις εκπαιδευόμενες έκανε ένα βήμα πιο μπροστά, κρατώντας το μερικά βέλη στο δεξί της χέρι.
–<<Συγγνώμη αλλά έχουμε προπόνηση τώρα. Αυτό.... >>είπε αλλά την διέκοψε βιαστικά η αυστηρή γυναίκα.
–<<Η προπόνηση σας θα γίνει πιο μετά. Σύμφωνα με τον εκπαιδευτή σας θα παρακολουθήσετε τον αγώνα ανάμεσα στα κορίτσια Σίνα και Έλμα. >>
–<<Οι μονομαχίες όμως δεν γίνονται μετά την προπόνηση, το απόγευμα? >>ρώτησε ένα άλλο κορίτσι.
–<<Αυτά ήταν τα λόγια του εκπαιδευτή σας. Δεν μου είπε περαιτέρω πληροφορίες. Να είστε στην αγωνιστικό χώρο σε λίγα λεπτά. >> είπε με ένα απότομο τόνο στην φωνή της.
Η γυναίκα άνοιξε την πόρτα της σκηνής για να φύγει. Ξαφνικά, όπως πήγε να φύγει, γύρισε το κεφάλι της στην μεριά των κοριτσιών.
–<<Να παρουσιαστεί στον αγωνιστικό χώρο και η δρομέας Χάνα. Ο προπονητής της θέλει οπωσδήποτε να βρίσκεται εκεί. Και επίσης, όχι αντιρρήσεις. Αυτά είναι τα λόγια του. >> είπε και αυτή την φορά έφυγε.
Ένα κορίτσι πήγε να ξυπνήσει την Χάνα. Μόλις πήγε κοντά της άκουγε να ροχαλίζει και μάλιστα πολύ δυνατά, σαν το πρώτο βράδυ που είχε έρθει η Έλμα στο στρατόπεδο. Το κορίτσι τρόμαξε για λίγο. Από μέσα της ήταν σίγουρη ότι μόλις την ξυπνήσει θα αρχίσει να γκρινιάζει.
Ευτυχώς όμως ήταν πιο ήρεμη. Μόλις σκουντησε για λίγο τον ώμο της ξύπνησε και άρχιζε να μουρμουρίζει. Από την κούραση της δεν μπορούσε να μιλήσει πολύ άρα και να παραπονεθεί. Πέρασαν λίγα λεπτά όμως μέχρι να σταματήσει και της εξήγησαν τον λόγο που έπρεπε να σηκωθεί. Μόλις τελείωσαν την συζήτηση η Χάνα έστραψε το βλέμμα της προς την Έλμα. Η Ελμα κατάλαβε το βλέμμα της ανάμεσα από τα κεφάλια των κοριτσιών. Δεν έκανε όμως καμία αντίδραση. Την κοίταξε με σοβαρό ύφος, αυτό το ύφος που είχε πάντα.
YOU ARE READING
TCOOL-Ο Εκλεκτός του Φωτός: Συνάντηση με το Παρελθόν.
AdventureΠόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή ενός 15 χρόνου μέσα σε μία στιγμή? Ο Λίο, ένα νεαρό παιδί που πηγαίνει σε ένα στρατιωτικό σχολείο ενώ έχει μία φυσιολογική ζωή στο νησί Χερώνεια. Όχι και ο καλύτερος μαθητής, σκοπός του είναι να γίνει ο καλύτερος ξιφομάχ...