Pohled Lauren
„Do prdele" probudila jsem se s velkou bolestí hlavy. Další bolest přišla, když jsem zjistila, kde ležím. Byla jsem na podlaze, otočila jsem se na druhý bok a zjistila, že tam leží i Camila.
„Kurva" posadila jsem se a koukala kolem sebe. Byly jsme v Camilině pokoji. „Vždyť jsem říkala Taylor ať mě dostane domů." nadávala jsem a přitom si mnula spánky. Konečně jsem dokázala si stoupnout a pořádně se koukla po místnosti. Na Camilině posteli ležel někdo další.
„Vero" rozpoznávala jsem.
„Řeknu ti Lauren, byla to opravdu dobrá noc." promluvil hlas, když jsem uviděla pohyb v posteli.
„Ashlee" spadla mi ústa, opravdu na mě byla zasedá, musela se vyspat s mojí kamarádkou? Koukla jsem na spící Camilu a potom se dostala z místa, jak nejrychleji to šlo, nechtěla jsem vůbec přemýšlet o tom, co se včera stalo. Nevzala jsem si žádného taxíka, nic, šla jsem pěšky. Konečně jsem stála před dveřmi našeho domu a hledala po kapsách klíče, nanašla jsem nic.
„Sakra" zazvonila jsem na zvonek a po chvíli přiběhla moje veselá sestra. „Ahoj, Lauren, jsi tu nějak brzo." Taylor se ušklíbla.
„Proč jsi mě nevzala domu, když jsem tě o to žádala?" Tayloriň úsměv trochu spadl.
„Vždyť jsi mi říkala, jak moc tam chceš zůstat a že můžu klidně odejít." bouchla jsem rukou do zdi.
„Nemám klíče, víš kde asi budou, u Camily, má důvod sem jít." prošla jsem chodbou a mířila do svého pokoje, věděla jsem, že je Taylor přímo za mnou.
„Proč jí to děláš, vždycky spolu něco máte a potom se distancujete, Lauren tak mi to vysvětli." naléhala sestra.
„Vůbec tomu nerozumíš je to moc složité a nikdy jsme spolu nic neměly." zabouchla jsem před ní dveře a lehla si do postele a začala vše střebávat. „Jak to můžeš vědět, byla jsi na mol." volala za dveřmi sestra a po chvíli její kroky utichly.
Vše se mi rozleželo, začala jsem si vše přehrávat. Večer jsme se s Camilou a Ashlee vrátily dovnitř, vevnitř teprve všechno začínalo. Dinah a Jake byli jediní na "parketu", Austin byl ochotný a pořád jim hrál nějaké písně. Camila hledala svoji rodinu, ale ta už na místě nebyla.
„Rodina už asi šla spát." řekla mi po dlouhém rozhlížení a ukázala prstem na strop, divila jsem se, jak v takové atmosféře vůbec mohli odejít. Moje rodina tu byla kromě Chrise, ten už se určitě válel někde v hotelu s nějakou holčinou. Táta a máma se smáli až to bylo slyšet po celém domě, když si mě konečně všimli, tak ke mě přišli.
„Ahoj dítě" táta mi dal pusu na čeho, vzal mě trochu stranou.
„Tak, co říkala na dárek?" ptal se a netrpělivě sebou zavrtěl.
„Vypadalo to, že se jí líbil." „a ukápla jí i slza." táta se usmál a objal mě.
„Skvěle si to připravila, ale teď už jdi za ní, hele, jak na tebe kouká." upozornil, opravdu na nás koukala a usmívala se, její hnědé oči zářily mým směrem.
„Užijte si noc." zašeptal blízko mého ucha.
„Tati, takhle to neskončí." bouchla jsem ho do ramene, ale on se i tak ušklíbl a šel za mámou, která už čekala u vchodových dveří. Počkala jsem, než za sebou zavřeli a potom jsem šla za brunetkou. Camila šla taky mým směrem, ale naší chůzi musela přerušit Taylor.
„Lo, kdy půjdeš domů?" zeptala se mě, vypadala opravdu v dobré náladě. Chvíli jsem přemýšlela nad odpovědí.
„Až budeš chtít jít ty, tak pro mě přijď." neodpověděla, jen přikývla a vypatřila se z místa. Hledala jsem Camilu všude , ale ta prostě nebyla k nalezení.
ČTEŠ
Nekonečné pocity [Camren CZ]
Teen FictionLauren a Camila se seznámily na konkurzu pro X Factor. Potom je spojí osud do skupiny a jak se vše změní?