18.

160 3 5
                                    

Pohled Camily

Srpen 2016

Moje úzkost narůstala, protože narůstaly naše vystoupení a nároky lidí kolem nás, kdy Simonovi dojde, že nejsme jen stroje? Jednou jsme takhle měly vystoupení v LA, čekaly jsme docela dost dlouho v zákulisí, než na nás přišla řada. Seznámily jsme se s Richardem neboli Machine Gun Kellym.

Říjen 2016

Po nějaké době od našeho setkání s MGK mi zavolal Aaron, patřil mezi první lidi, kteří byli do teď  v našem týmu, byl náš producent, nahrál s námi úplně všechno a také mi někdy dovolil si jít jen tak do studia, odpočívat, psát písně, to mi hodně pomáhalo. Larry chtěl Aarona už několikrát nahradit, ale hlavně já si ho vždycky prosadila.

„Ahoj" pozdravil mě, jeho tón zněl opravdu nadšeně. Neztrácel žádnou minutu.

„Dneska za námi byl MGK, že s tebou chce nahrát píseň." oznámil mi, nevěděla jsem, co na to říct, jelikož ty lidé přibývali, prvně Shawn, ale tu píseň jsme neměli nijak v plánu a musela jsem Simona a Larryho hodiny prosit, potom The Chainsmokers s písní Closer. Nahrála jsem nějaké části, ale nakonec naše spolupráce nevyšla, bylo to zrovna před vydáním alba 7/27, takže jsem se toho musela vzdát a ano byla jsem docela ráda, protože moje místo patřilo mezi holky, byly jsme skupina.

„Spíš jí chce nahrát s námi, ne?" nechtěla jsem si připustit, že mluví jen o mě, skupina pořád patřila na první místo i když byly momentální vztahy náročné.

„No emm, chce jen s tebou Milo."

„Dobře, promyslím to." típla jsem mu to a vyšla z koupelny, jsem si na sto procent jistá, že to nechci udělat.

„Kdo volal?" zeptala se Ashlee. Seděla na mé posteli a připravovala kytaru na náš duet, který chci nahrát na yt. Byla mi teď opravdu blízko, patřila mezi nejbližší lidi, kteří věděli o tom, že mě někdy trápí úzkosti, ale o mojí nemoci, věděla jen rodina a ona s těma úžasnýma očima. Mezi námi to nemohlo být lepší, bylo to skoro jako dřív, akorát se od naší poslední pusy držela trochu dál, žádný kontakt tělo na tělo. Ashlee viděla, že se k odpovědi nemám, tak se dál nevyptávala.

„Můžeme?" probudila mě s kytarou na klíně, přikývla jsem, nasadila úsměv a zmáčkla nahrávání.

Hrály a zpívaly jsme ještě několik hodin a vůbec mi nevadilo, že nás čekají finálové vystoupení i tak bych si klidně s Ashlee vyřvala hlasivky. Potom jako by nás během vteřiny přepadla změna. Ahlee začala zívat a mě už zase přepadaly moje stavy, sice o tom věděla, ale nechtěla jsem, aby u toho byla.

„Tak já už jsem nějaká ospalá, takže asi už půjdu.." nemusela jsem nic říkat sama se rozhodla mávla na mě a odešla. Měla jsem chvíli pro sebe, jen tak jsem ležela, celé tělo se klepalo, tak jsem se zahrabala pod peřinu, nic víc nemůžu dělat, prášky jsem si vzala, chce to jen překonat. Vždycky začnu přemýšlet o hezkých vzpomínkách a mezi nimi se vždycky objeví ona.

Pusa v taxíku nechtěla opustit mojí mysl. Pár dní po téhle události jsem si to vyčítala, ale časem to opadlo, Lauren se stejně pokaždé vzdálila a mezi čtyřma očima jsme nebyly už několik měsíců. Neměla jsem se nechat takhle strhnout, na oslavě to bylo fajn, ale zase jsme šly přes čáru.

Nekonečné pocity [Camren CZ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat