Pohled Camily
Lauren odběhla, otočila jsem se tím směrem, pohla jsem rukama, ale moje nohy se z místa nehly. Nechtějí abych šla za ní. Zůstala jsem stát na místě a koukala.
Když sem se probrala našla jsem Shawna a obmotala mu ruce kolem pasu a on udělal to samé kolem mých ramen. Ona nevěděla, že takový okamžik ve mě něco udělá. Všechno tohle byla má vina, začala jsem to a i ukončila. Z myšlenek mě dostaly Shawnovi rty na mojí tváři. Dal mi vlasy z očí a jemně se na mě usmál. Věděl, že mě to utěší, pro jistotu mě ještě víc sevřel.
„Pracuješ na třetím albu?" otázka mířila ke mě. Koukla jsem byl to Charlie. Usmála jsem se a přikývla.
„Moc toho, ale nesmím říkat víš." on pochopil tak už se dál neptal. Neměla jsem moc šancí si promluvit s ostatními dívkami, věděla jsem, že nějaké fotky se odsud dostanou, tak jsem byla poblíž Shawnovi, nechceme zase zvplanout jiskru nějakého chaosu.
Po hodinách konverzací s Charliem jsem se od Shawna vzdálila a zůstala chvíli u baru. Poprosila jsem barmana o malou sklenku s whisky, opřela jsem se o ruku a koukala před sebe, zavřela oči. Věděla jsem, že jsem to tehdá ze všema podělala. Sklenka přede mnou přistála, barman se usmál a pokračoval v míchání dalších drinků.
Pomalu jsem usrkávala tekutinu, která zahřála mé tělo. Viděla jsem stín osoby, která se posadila vedle mě, koukala mým směrem, cítila jsem její pohled. Koukla jsem a neviděla nikoho jiného než Dinah se zvedlím obočím. Její oči se ze mě nespouštely, tak jsem uhla pohledem ke sklence a znovu se napila.
„Víš, já jsem s tebou v pohodě, ale jestli to takhle bude kdykoli když se s Lauren setkáme, tak to asi nezvládnu." řekla a napila se ovocného pití.
Sklonila jsem hlavu.
„Dinah, nikdy to nebylo lehký, ale myslím, že není správný čas na to si s ní promluvit."
Ona kývla hlavou, ale nic neřekla. Jen dál míchala brčkem v pití. Po chvíli se naklonila k mému uchu.
„Nicméně jsem za tebe a Shawna ráda." usmála se, poklepala mi na rameno a odešla.
Seděla jsem několik hodin u baru, sklenka se každou minutu plnila a mé problémy pomalu odcházely. V prostředku místnosti se shromáždili účastníci a zuřivě tančili. Chvíli jsem hledala Shawna, který se právě v čas objevil vedle mě, natáhl ruku ke mě a já ji okamžitě vzala.
Táhl mě doprostřed a začal kolem mě mávat rukama, nikdy nebyl dobrý tanečník. Snažila jsem se mu přizpůsobit, ale moc to nešlo, odešla jsem tedy z parketu a opřela se o kus volné zdi, abych mohla vstřebat alkohol v žilách a špatnou náladu.
„Co se děje?" slyšela jsem ho před sebou. Přiblížil se a pohladil mi tvář.
„Můžeme, jen už odejít." Shawn se na mě koukal starostlivým pohledem. Na chvíli se zamračil, ale nakonec mi věnoval úsměv a přikývnutí.
„Určitě" v tichosti jsme odešli, Shawn mi otevřel dveře od jeho auta a já se zabořila do kožené sedačky, koukala jsem z okna a počítala lampy, než jsme se dostali do hotelu.
Shawn šel k recepci a já se posadila na lavičku uprostřed. Koukala jsem na velké prosklené dveře hlavního vchodu a potom jsem to zahlídla, malinké modré oči, které koukaly přímo na mě. Přišla jsem blíž a klekla si, malá holčička mi zamávala a jemně se usmála, čekala na maminku, která šla několik metrů za ní, holčička se k mamince vrátila a chytla jí za ruku, táhla jí mým směrem.
Maminka se na mě také usmála, nejspíš mě ani nepoznaly. Další tvář se objevila za blonďatou maminkou. Chytla menší paní za ramene a šly dál. Holčička byla mezi nimy a ony jí houpaly za ruce. Byla to spokojená rodina. Opřela jsem hlavu o sklo a snila jaké by to mohlo být.
„Milo, pojď." Shawn mě zezadu vzal, podepřel mě a vedl do pokoje. Naštěstí jsme ho měli jen v prvním patře. On potichu odemkl, protože už bylo pozdě. Vedl mě k posteli kde mě opatrně položil. Chvíli na mě koukal a nakonec se moje víčka zavřela. Žádný sen, vždycky když jsem byla nervózní všechny sny se vypařily.
Ráno mě vzbudil příjemný vánek, otevřela jsem oči a bleskurychle projela místnost, kde jsem se nacházela. Osoba vedle mě nebyla žádný vzkaz, nic, chvíli jsem váhala jestli jsem vůbec přišla s Shawnem, vzala jsem mobil z nočního stolku, že mu zavolám, ale místo toho jsem našla na obrazovce milión oznámeních. Od Ally, Mani dokonce i od Dinah. Přečetla jsem první tři slova od Ally. Sklonila jsem hlavu, nechtěla jsem, ale tekly mi slzy.
Zašla jsem do vedlejší místnosti a doufala, že najdu nějakou bundu a našla. Obavy z noci zmizely, sáhla jsem do kapsy a našla přesně to, co potřebuji. Shawn s sebou nosil na tyhle akce cigarety, většinou na ně stejně nedošlo, ale teď se mi hodí. Vyšla jsem na balkon a prohlídla si město, které bylo pod mrakem. Zapálila jsem si a v dechla všechno, trochu mě to rozkašlalo, ale další vdechnutí mi to rozhodně nevymluvilo.
ČTEŠ
Nekonečné pocity [Camren CZ]
Teen FictionLauren a Camila se seznámily na konkurzu pro X Factor. Potom je spojí osud do skupiny a jak se vše změní?