Sasuke ağzından
Hızlı adımlarla Sai'nin evine doğru ilerledim. Şerefsiz! Ona sırf Naruto için bir şans vermiştim. Ama eğer Sakura'ya bir şey yaparsa onu bu sefer gebertirim!
Evine vardığımda hayvan gibi kapısını yumrukladım. Bir süre sonra kapı hızla açıldı. Kapı açıldığı an yakasına yapıştım. Tek yaşaması onu elimden alacak kimse olmaması benim için iyi bir fırsattı.
Şok olmuşçasına bana baktı. Ona sertçe bakıyordum. Sonra yine o sinir bozucu yapmacık gülüşü ile bana bakmaya başladı. Sakince, "Gecenin bu saatinde burada ne arıyorsun Uchiha?" diye konuştu.
Onu içeri itip kapıyı arkadan kapattım. Yakasına tekrar yapışarak sırtını duvara çarptım.
Öfkeli gözlerle, "Seni şerefsiz! Hani degişmiştin lan!"
Aynı sakinlikle, "Ne dediğini anlamıyorum." Dedi. Ben anlatırım sana! Sen hiç merak etme!
Yüksek sesimle, "Sakın Sai! Bir daha Sakın o aptallıklarını yapayım deme! Sakura'dan uzak dur!! Eğer ona bir şey yapmaya kalkarsan seni öldürürüm! Duydun mu lan piç!!" Yüzüne tükürürce konuşuyordum.
Şeyatnice sırıttı. "Rekabeti sevdiğimi en iyi sen bilirsin. Aynı zamanda kazandığımı da."
Bu dediğiyle iyice delirip yüzüne bir yumruk geçirdim. Kontrolden çıkacak durumdaydım.
Attığım yumrukla kafası sağa döndü. Sonra gülmeye başladı. Kafasını geri bana çevirip, "Boşuna beni tehdit etme. Sakura ile mutfakta yaşadıklarım onun da isteğiyle olmuş şeylerdi. Yani anlayacağın onu benim yapmam için uğraşmama gerek yok. Zaten benim olacak."
Dedikleri beni çıldırttı ve ani bir şoka soktu.
Ilk onları öyle gördüğümde Sakura'nın böyle bir şey yapmaya kalkacağını hiç aklıma getirmedim. Çünkü Sakura'nın hiç sevgilisi olmamıştı ve çok utangaçtı.
Ve Sai'ye bir şey hissetmesi çok saçma geliyordu. Tabi bunun yanında Gaara'ya ilgisi olmasıda vardı.Sakura öyle bir kız değildi.
O masum ve bir o kadarda saf. O erkeklerle gönül eğlendirmez. Naruto'nun aksine olgun bir kız profili oluşturmaya çalışıyor.
Sahilde söylediklerim sadece ağzından laf almaya çalıştığım üzere söylediğim şeylerdi. Ama şuan Sai'den duyduğum şeylerle fazlasıyla kasıldım.
Yoksa gerçekten onu tanımamış mıydım?
Hayır! Bu çok saçma Sakura öyle bir kız değil! Olmayacak da!
Aklım düşüncelerimi tartarken Sai, "Ne oldu Uchiha? Yoksa elinden aldığım o kız gibi Sakura'ya da mı aşık oldun?" Ufak bir kahkaha attı. Çıldıracaktım. "Hahahh bak işte bu komikmiş. İroniye bak sen. Aynı şeyleri yaşamak seni tekrar mahvedecek gibi duruyor."
Sırtını duvardan çekip tekrar duvara çarptım. Ağzından ufak bir inilti çıktı. "Saçmalama! Sakura daha çocuk be!! Ve sen de işte bu yüzden ondan uzak duracaksın! Tek bir dokunuşunda seni parçalarım!!"
Tekrar o pis ağzından kahkalar attı. Sonra da, "Anlamadın galiba. Sakura bana karşı boş değil. Bu yüzden ona yakın olabilirim. O da seve seve bunu kabul eder." Bana acır gibi, "ahh çok yazık Uchiha yine yalnız kalmış. Kısmetinde yok ne yapalım."
Sakura istemedin değil mi? Yaklaşmasını istemedin değil mi?
Ne saçmalıyorum lan ben! Banane Sakura'dan! Ama bu Sai piçi ona her şeyi yapabilir. Aptal gibi Sakura'yı ona bırakamam.