~15~

874 58 32
                                    

Kaç saat olmuştur bu odada duralı? Yarım? Hatta belkide bir saat? Gerçekten bu kadar süre konuşmuş olamazlar değil mi? Saçmalık!

O aptalın abimi böyle yaralaması beni çıldırtıyor. Ya ayrılmalarına doğru düzgün sevinemedim bile. hevesimi kursağımda bıraktı Hinata fahişesi! Zaten Sasuke-kun'un onlara izin vermesine hayret ediyorum. Aptal, abimin onunla konuşmasının daha çok canını yakacağını tahmin edemiyor mu?

Bekledikçe içim içimi yemeye başladı. Bu kadarı da fazla değil mi? Odamın camı da bahçenin ters tarafında, hay şansıma!

Yataktan hızla kalktım. Kapıya doğru ilerlerken içimdeki bir ses hâlâ Sasuke-kun'un beni takmayıp kapıyı açmayacağını söyleyip duruyordu. Kapıya geldiğimde tekrar kapı kolunu kavradım ve beni bu odaya kilitleyen manyağa seslenmeye başladım. "Sasuke-kun! Aç artık şu kapıyı!! Çok uzun sürdü!!"

Tek bir ses gelmemişti. Taksa beni ne olurdu!? Tekrar denemekten zarar gelmez dedim ve bir daha seslendim. "Ya tamam söz ani hareketler yapmayacağım! Hadi, aç!!" Yine ses gelmedi derken kapı zilinin çalmasıyla dondum. Abim miydi? Acaba durumu nasıl? Hinata ona ne söylemiş olabilir?

Kapı açılmamış olmalıki zil tekrar çaldı. Bir dakika ya Sasuke-kun evde değil mi? Evde ise niye kapıyı açmıyor? Ya ben niye bu odada kilitliyimki!!

Zil tekrar çalmadı. Ben de kulağımı kapıya dayamış bir ses duymaya çalışıyordum. Ama hiç ses yoktu. Sabırsızca bağırdım. "AÇ ŞU KAPIYI! SASUKE-KUN AÇ!!"

Nihayetinde "Sakura?" diye bir ses çıktı. Biraz olsun rahatlamam gerekiyor değil mi? Ama öyle bir şey olamaz!

Bu ses neden babamın sesine çok benziyor!?

Babam bu saatte niye eve gelirki!? Peki ya abimler? Abimi o halde görmüş müdür? Ya bu Sasuke-kun'un sesi niye gelmiyor!

Sesimi biraz azaltarak, "baba odamın kapısını açar mısın? Kilitli kaldım."

Bir süre bekledikten sonra babamın hızlı adım sesleri kulağıma ilişti. Kapı kilidini hızla çevirip kapıyı açtı. "Sen niye burada kilitlisin?" Sesinde biraz yorgunluk ve biraz da endişe vardı.

"Abim ile Sasuke-kun aşağıda mı?" Sorusunu umursamadan konuşmuştum. Babamın bu tavırlarından sonra abimlerin evde olduklarından şüphe duyuyordum.

"Hayır, kimse yoktu. Sen nasıl kilitlendin ona cevap ver. Abin mi kilitledi?"

Evde yoklar!

Sasuke-kun beni kilitlediğini bilmesine rağmen kapımı açmadan gitmişti!

Babama hızla, "Sonra anlatırım." dedim ve onun cevap vermesini beklemeden hızla merdivenlere doğru ilerledim. Aşağı inip kapıdan dışarı çıkarken de babam arkamdan "Nereye!?" diye bağırdı.

Harbiden nereye? Ben nereye gideceğim? Nereye gittiklerini nereden bileceğim?

Arayarak tabiki aptal!

Evden biraz uzaklaştıktan sonra yavaşlayıp asfaltta adımladım. Telefonumu çıkarıp Sasuke-kun'u aradım. Abiminkini arasam ne yazar sonuçta, değil mi?

Telefonu açmamasıyla tekrar aradım. Ama yine açılmamıştı. Ben de çağreyi onun evine gitmekte aradım. Evi bizimkinden uzaktaydı. Yani yine durağa gitmem gerekeli. Ah keşke ehliyetim olsaydı.

Koşar adımlarla durağa ilerledim.

Hinata'nın abime ne söylediğini çok merak ediyorum. En çok da abimin ne halde olduğunu...

Hinata ile konuşması kesinlikle bir hataydı. Canının daha çok yandığından adım gibi eminim. Abimi mutsuz görmek istemiyorum. Özellikle de Hinata yüzünden. Zaten bu olaydan sonra onu nasıl toparlayacağımı bilmiyorum. Moral vermek pek bana göre değil galiba.

Aradaki mesafe //sasusaku//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin