Prolog

2K 130 88
                                    

Aşk için bir kolye! Aşk için bir kolyeee!

Yibo huzursuzca alnını kırıştırdı ve tam karşısında beliren yaşlı kadına alayla baktı. Bir satıcı olarak kendisine gözlerini dikmiş olan ve zorla bir şeyler satmak için yolunu keserek hadsizlik yapan kadına.

Bir şeyden kastı kolyeydi işte. Tek omzuna asılı beyzbol çantası ve elindeki tek kolye ile yolunu kesmişti.

Bıçak kadar keskin bir tonda "Kolyeye ihtiyacım yok." Dedi. Ardından kendinden emin bir şekilde ekledi. "Aşka hiç."

Satıcı kadın Yibo'nunkinden farklı bir alayla gülümsedi. Etrafındaki insanları küçük gören bir gülüşten ziyade ne olacağını bilen insanların özgüvenini barındıran bir gülüştü bu. "Emin misin?" Diye sordu genç adama. Ona son bir şans daha vermek istiyordu.

Yibo artan siniri ile omuz silkti. "Eminim. Şimdi müsaade ederseniz gitmeliyim. Yetişmem gereken bir uçak var."

Satıcı kadın usulca başını salladı ve bir adım yana kayarak Yibo'ya yol verdi. Uzaklaşan genç adamın ardından bakarken son bir defa daha bağırdı.

Sonsuz aşk için bir kolye!

Ne söyleyeceğimi inanın bilmiyorum şu an. Konusu itibari ile beni zorlayan ve bir o kadar da heyecanlandıran bir hikayeye başladım.

Sizi sıkmadan ve olayları üstünkörü geçmeden bu macerayı ilerletmek tek hedefim. Umarım siz de benim kadar seversiniz bu hikayeyi. Okuyacak olan herkese teşekkür ederim şimdiden 🤍

Hikaye ile ilgili ufak not:
Paralel evren temalı olduğu için iki evreni farklı bölümlerde anlatacağım. Her evrenin kendi hikayesi var ama birbirleri ile bağlantılı aynı zamanda. 
Başlıkta "Aynanın içi" yazan bölümler günümüz evreni "Harikalar Diyarı" yazan ise paralel evren.

Alice Harikalar Diyarı'ndan ilham alarak böyle yaptım. Anlamadığınız yerler olursa mutlaka sorabilirsiniz 🥰

FIND ME  •yizhan•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin