''Kraliyet ailesinin tek varisinin tüm dünyanın gözü önünde vurulmasının üzerinden bir hafta geçmesine rağmen savcılığın olay hakkın da medyaya hiçbir bilgi vermemesi akıllara suikastin başka amaçları olduğu-"
"Bla bla blaa... Siz şuna biz güneyliler yaptığı için açıklamıyoruz desenize.Ben o adamı yakalamak için neler çektim gerzekler."
Gulf sinirle kumandayı koltuğa fırlattığında Mewin hala hastanede oluşu ve özellikle onu yanında isteyişi delirmesine neden olmak üzereydi.
"Aoewww bebeğim yaa, balayına gidemedik diye mi bu sinir? ...Kıyamam söz buradan çıktığımızda seni Maldivlere götüreceğim. " Diye Mew yeni uyanmış olmasına rağmen enerjik bir şekilde konuşurken Gulf, onuda anlamakta zorlanıyordu.
İstemediği,sevmediği ve kuzeyli yani düşmanı olan biriyle evlendiriliyordu. O da yetmezmiş gibi rezalet, rezaletten kastı iki erkeğin tüm dünyanın gözü önünde evleniyor oluşuydu, bir düğünde vurulup ölümden dönmesine rağmen dünyanın en umursamaz insanı gibi davranıyordu.
"Böyle bir durumda hiçbir yere gitmiyorum. Sen ne halt yiyorsan ye!Balayımış hah!! "Diye Gulf sinirle odadaki lavaboya ilerlerken Mew onu süzmekten kendini alamamıştı.
Hadi ama yani erkeklere ilgi duyuyorsunuz ve Gulf gibi tahmininin çok üzerinde ateşli bir güzelliğe sahip olmasının yanında bunun eşiniz oluşu..Tanrı aşkına kim takardı düşman olmasını...
Yani Mew takmıyordu, olan olmuş. Ülkeler bir şekilde birleşmiş ve sükunet hakimken şuan ki tek derdi onu yatağa atmaktı.Bunun içinde hiç vakit kaybetme gibi niyeti yoktu.
"Senin onaylayıp onaylamadığını sormadım zaten ayarlanmış bir şey bu kocacım, ilk gecemiz için seksi iç çamaşırların bile hazır.O güzel vücuduna dokunacak olmak nasıl hissettirecek merak ediyorum ama en çok merak ettiğim şey altımda nasıl görüneceğin" diyerek gülerek yatağa iyice yayıldığında Gulf , lavaboya gitmeyip ona doğru gülümseyerek ilerlemişti
Mew ilk bir kaç saniye gülümsemede erise de Kuzeylinin ona güldüğünü hiç görmediğini fark etmesiyle tüm hastaneyi ayağa kaldıran bir çığlık yükselmişti.
"KURTARIN BENİ!SİKTİRR AHHHHH! TANRIM ADAM ÖLDÜR-AHG!"
.
.
.
3 SAAT SONRA
Kraliçe oğlu ve damadını ziyaret için hastaneye geldiğinde Gulfun bahçede kaşları çatılı oturduğunu gördüğünde hastane gerginliğini üzerinden atmış korumalarına geri dönmelerini söyleyerek damadının karşısına gülümseyerek oturmuştu.
Gulf ifadesini bozmadan onun oturuşunu izlerken kraliçe gözlerini devirip onun masanın üzerindeki soğuk ellerini ellerinin arasına alarak genç adamın yerinden irkilip panikle elini çekmesine neden olmuştu.
"Korkmanı gerektiren bir şey yok benim güzel damadım. Bende annenim artık değil mi? "Diye kadın gülümserken Gulf için anne kelimesi lanetli bir kelimeydi.
Konuşmadan başıyla hafif bir selam vererek masadan kalkacakken duyduğu başka bir sesle duraksamıştı.
"Prensimizin biricik eşi söylenildiği gibi yanından ayrılmıyor. Woah, kerata gerçekten şanslı değil mi Kraliçem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or War/MEWGULF
FanfictionBaskın,sert,taviz vermeyen bir Gulf Kanawut Gizemli,serseri Prens Mew Suppasit beni cezbetti umarım sizide eder. Romantik Komedi MewGulf versionudur. Twitter da aynı isimde Au olarak bulabilirsiniz...