Bölüm 15:Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah gibisin, korkmadan bana gelip renklerime bulandığında bir daha gitmek istemeyeceksin.
.
.
.
Günümüz[Çatıdaki geceden devam ediyor]
Mew, gözlerini açtığında göğüs kafesindeki her bir kemik iç içe geçmiş hissediyordu.
Üst üste derin öksürüklerden sonra üzerindeki yorganı atarak banyoya ilerledi.
Gördüğü rüyanın etkisi hala ellerini titretirken Hitit'in kanlar içinde gülümsemesi tüm hücrelerini ürpertiyordu.
"Neden şimdi... Yıllarca rüyama gelmen için çırpınırken neden bu gece? "Diye aynadaki yansımasına bakarken kapısının sertçe açılıp kapatılmasıyla derin bir iç çekti.
Mutlu davranmak artık canını yakıyordu ama Gulf ile uğraşmak cidden eğlenceli geldiği için öyleymiş gibi yapmaya devam edecekti.
"Neredesin? "
"Bu saatte neden buradasın çoookkk sevgili ateşli kocacım? "
"Şey... Niye çıplaksın ?"diye Gulf birden karşında duran adamın bacaklarına bakmaktan vazgeçip üst bedenine bakacakken Mewin çığlığıyla yerinden sıçramıştı.
"Siktirr! " diye Mew banyoya koştuğunda en son kabusun etkisinden kurtulmak için duş alacağını hatırlamıştı ama Gulfun içeri girmesiyle çıplaklığını unutmuştu.
"Gördün mü? "
"Neyi? "Diye Gulfkapalı kapı ardındaki sese gözlerini devirip yatağa oturduğunda Mew tekrar sormuştu.
"Pipimi.. "
"Evet. Ayrıca az önce çatıdada görmüştüm.Tahrik mi olmuştun? Rüyanda beni pis işlerine alet mi ediyorsun? "Diye Gulf neden geldiği bile bilmediği odada güneyli kocasının yatağına uzanıp tavana gözlerini dikmiş onun sorularını cevaplarken yatağın kokusu bedenini mayıştırmaya başlamıştı.
"Hayır, o öyle sikeyim rezil oldum. "
"Rezil olmadın, istersen bende sana gösterebilirim erkeğiz sonuçta, utanmana gerek yok salak. "
"Haklısın... O zaman soyun kocacım,bu işlerde adil olmak gerekir.'' diye Mew sırıtarak banyodan boxer ve siyah bir atletle çıktığında Gulf,omuz silkip ayağa kalkmıştı.
"Sorun değil, bu gece burada uyuyacağım ve şimdi duş alacağım çekil şuradan! "Diyerek kapının önünde durmuş Prensin karşına geçip üzerindekileri tereddüt etmeden atarken Mew kocaman açılmış gözlerle kalakalmıştı.
"Hayır, şaka yapıyorsun değil mi? OHAAAAAAAAAAA SEN GERÇEKTEN SOYUNUYORSUNNNNNNNNN KARŞIMDAAAAAAA Y-YOLDAAAŞŞŞŞ, NE YOLDAŞIIII KOCACIMMMMMM"diye çığlık atıp ağzını kapattığında Gulf , yan ağız sırıtarak altında sadece boxer ile kulakları kızarmış adama yaklaşmış aralarında mesafe bırakmayarak yüzüne eğilmişti
"Birlikte duşta almak ister misin? "Diye fısıldamasıyla Mew geriye yalpalamış derin nefesler almaya başlamıştı.
"Kalpten gitmemi mi istiyorsun?... Ve karşımda yarı çıplaksınnnnnn ne yapıyorsun sen Gulf? "Diye heyecanla karışık tereddütle sorduğunda Gulf omuz silkmiş Mewin yüzüne kapattığı elleri açıp açıktaki kalçalarının üzerine koyarak yüzüne bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or War/MEWGULF
FanfictionBaskın,sert,taviz vermeyen bir Gulf Kanawut Gizemli,serseri Prens Mew Suppasit beni cezbetti umarım sizide eder. Romantik Komedi MewGulf versionudur. Twitter da aynı isimde Au olarak bulabilirsiniz...