🍁9.Bölüm🍁

1K 84 13
                                    


'' Gulf uyuma aç gözlerini ,Gulf! "


Mew başı öne düşüp duran adamın karşında oturarak  bağdaş kurduğunda kaç saattir burada böyle olduklarından emin değildi.Ama çoktan bir gün geçmiş olmalıydı.



"Gulf seni lanet olasıca, uyuyamazsın! "Diye gözleri küçülmüş, teninin rengi solmuş adamı sarstığında Gulf irkilerek gözlerini zorlukla aralamıştı.

"D-dokunma a-cıyor!C-Canımı yakıyorsun aptal... "

Diye bitkin sesi fısıltıya dönüştüğünde Mew korkmuştu. Ciddi  anlamda korkuyu ilk kez iliklerine kadar yaşıyordu.


"Zehir can yakıyormuş hıh!Bu acıdan kurtulmam gere-kiyor-öhmöhmm"Diye Gulfun elini boğazına götürüp sıkmaya çalışmasıyla korkuyla öne eğip ellerini avuçlarına almıştı.



"Ne yapıyorsun be? "


"Ö-ölmek... Beni b-bu acı-dan kur-taracak. "Diye gözleri tekrar kapanıp tüm vücudu yana düştüğünde Mew avuçlarının içinde ateş gibi yanıp, terleyen ele bakakalmıştı.




Bu nasıl siktiri boktan bir şey diye düşünürken Gulfun sayıklamalarıyla tekrar ona konsantre olmuştu.


"Baba, ben özür dile-rim yapma, ANNE!!!!!!! "


"Hayır Jung gitme, onlara gitme, yakalarlarsa öldürürler, seni de beni öldürürler Jung, yalvarırım sensiz ayakta duramam burada, bu cehennemde nefes alamam yalvarırım gitme abi!''



Gulfun sayıklamaları hıçkırıklarla kesilirken Mew  sırtını duvara yaslayarak kendinden geçmiş adamın  başını bacağına yaslayıp elinden gelen tek şeyi yapıp saçlarını okşamaya başlamıştı.

Hayatındaki en büyük çaresizliği o gün yaşadığını düşünüyordu ama şuan Gulfun kırılgan bedeni , titrek sesi ona hayatındaki en kötü şeyleri unuturmuş,ilk sıraya yerleşmişti.






"Gulf yeminim olsun ki aynısını onlara yapacağım. " diye fısıldayıp esmer olanın alnına eğilerek küçük bir öpücük bıraktığında Gulfun acıdan kırışan alnı düz bir çizgi halini almıştı.








Bir süre  Sonra



Mew,nefes alış verişleri ağırlaşan küçülmüş adama bakarken sayıklamarını artık daha net duyuyordu.

Gulf  artık ağlamayı bırakmış  ellerini tutan  adamın elini sertçe sıkmaya başlamıştı.



"Tanrım daha ne kadar sürecek?''
Mew kırışacak  derecede sıkışan parmaklarına bakıp düşünürken Gulfun yüksek perdeden çığlığıyla gözleri kocaman açılmıştı.


"B-beni onun yerine o kafese koyun!"







🌾Geçmiş 🌾

''Gulf  gel hadii burada söyleyemem. Tanrım çok çok çokkkk heyecanlıyım."

Gulf  onu heyecanla çekiştiren arkadaşına, yanında büyüdüğü ailenin çocuğuna, bakarken gülmemek için kendini zor tutuyordu.


Yüzlerine tuhaf maskelerle karanlıkta gidiyor olmalarına rağmen mutluydu.



"P' Jung çekiştirme de nereye gittiğimizi söyle?Bu sefer hangi haltı yiyeceğiz? "diye Gulf , Jungun tuttuğu bileğini kendine çekip kollarını kucağında birleştirdiğinde  diğeri de  durmuş maskesini yüzünden çıkarmıştı.



Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin