🌟Bölüm 13🌟

1K 67 14
                                    


Bölüm 13:Her masal eski bir  kötü kahramana gerek duyar...

♘♛♕♜


"Mild yüzüme, şuraya bir tane yumruk geçirsene, hadiii bekliyorum? "Mew gece yarısını geçmesine rağmen  Mildin odasına gelmiş onu uyandırmıştı.


"Prens Suppasit  iyi misiniz?"

"Hayır değilim. Yani bence kesinlikle değilim. Gulf, tanrım çok sevgili kocacım beni öptü. Hem de diliyle şu güzelim  dudaklarımı okşadı. "Diyerek gözlerini büyütüp konuşurken Mild sessizce Mewin konuşmasını bitirmesini beklemişti.


Gulfun neden böyle davrandığını biliyordu. Bir şey elde etmek istiyorsa içten fethetmeye başlayacaktı ve görünen o ki ilk adımı böyle atmıştı.



"Heyyyy sen neden şaşırmadınnn ki? Sanaa Yoldaşınn beni yedi bitirdi diyorum,hüpppp diye içine çekti diyorum,of ne bu ya mahkeme duvarı gibi suratla karşımdasın,en azından kıskanman gerekirdi."

Diye Mew  dudak büzüp Mildi yataktan attıktan sonra   boşluğa uzanarak tavana bakarken konuşmaya devam etmişti.

"Ama böyle o öperken ben gökyüzündeki bulutların arasında pamuk şeker yiyormuş gibi hissettim. İçim böyle gıdı gıdı gıdıklandı, kalbimde bir sürü meyveli gazoz parçacıkları patladı. Çokkk güzeldi be!Keşkeee suratına hapşırıp salyalarımı akıtmasaydım."Diye kulakları kızarmış bir şekilde gülerek hızla ters dönüp yüzünü yastığa gömdüğünde Mild,  hala öylece durmuştu.



Gulf  dışında kimseye acıma, yardım etme dahası üzülme duygularını hissetmemişti ama nedense şuan Prense üzülmüş hissediyordu.

"Kalbini fethetmiş olmalısın. "Diye yataktaki boşluğa oturduğunda Mew hızla yatakta oturur pozisyonuna geçip ciddileşmişti.


"Gerçekten mi? Bana aşık olmuş olmalı. Biliyordum kimse benim gibi bir cazibe merkezine ve yakışıklılığa dayanamaz. Bu kuzeyin  kanlı odalarında yontulmuş Gulf Kanawut olsa bile. Hatta geç bile kaldı."Demesiyle Mild ,prensin bu  boş boğazlıkla efendisinin  sınırlarını nasıl zorlayacağı izlemekten zevk alacağına emindi ama bu işin sonunda Gulfun bu deli dolu adama gerçekten kapılabileceğinden korkmuyor değildi.

.

.

.


Kampın 3.Günü

''Tatbikat için herkes hazır mı? "

Gulfun  gerisindeki askerlere dönmesiyle  hepsini aynı anda "Evet efendim" demesi  uzun zamandan sonra  bir ordu komuta  etmeyi özlediğini yeni fark ettirmişti.


Dile kolaydı. Aylardır uğraştığı tek şey bir evcilik oyununda kendi hayatı için diken üzerinde durmaktı ve şuan yan tarafında düne oranla çıtı çıkmayan Prensle uğraşmaktı.



"İyi hissetmiyorsan kendini topla, eğer vurulursan hatta  üzerine boya zerresi bile sıçrarsa seni kemiklerin kırılana kadar döverim. "Diye gülümseyip omuzuna vurduğunda Mew onu umursamamıştı ve  öne çıkarak Amerikalı Generalin ona uzattığı eli tereddüt etmeden  ciddiyetle sıkmıştı.


Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin