🌻12.Bölüm🌻

1.1K 75 15
                                    





''Neden bu kadar çabuk geldik?''

''Daha uzak değil miydi?''

''Gulfff, yoldaşım, benim biricik yatakdaşım gidelim, bak oh mis gibi hava aldık yeter.''

''Mild gitmemiz gerekli değil mi? Yoldaşını burada öldürürler gidelim.''

''Prenseste gelmek zorunda mı?''



Gulf sinirlerini ne kadar yatıştırmaya çalışsa da arabaya bindiğinden beri en az on kere arabayı durduran adam yüzünden kendini zor tutuyordu.

''Yeter artık Mew, derdin ne senin ?

Diye en sonunda yan koltuğunda oturan adamın yakasına yapışıp sertçe çektiğinde Mew de aynı  sert bir hareketle ellerini sıkıp geri  ittiğinde  bir kaç saniye duraksamış ifadesizce Gulfa bakmıştı.


"Tanrımmm üzgünüm, Gulf gerçekten üzgünüm.Bileğine bir şey olmadı değil mi?''

Diye endişeyle az önce  ittiği bileği kendine çektiğinde Gulf  az öncekinden daha büyük bir  sinirle yüzüne bir tane geçirmişti.

''Derdin ne senin,söyleyecek misin?"

Mew ona cevap vermeyip ağrıyan yanağına  elini koyarak cama döndüğünde Gulf öfkeyle iç çekip diğer cama dönmüştü.

Mew Kuzey'den döndüğünden beri tuhaf davranıyordu.İki gündür bu durum böyleydi.Şakalar yapmıyor, Gulfun üzerine atlamıyordu.Sarayda  onu sadece yemek masasında görür olmuştu.


''Özür dilerim, vurmak istememiştim.'' diye Gulf mırıldandığında Mew gözlerini yoldan ayırmasa da kısa bir saniye gülümsemişti.

"Hak etmiştim.Kendime gelmeliydim ve bir sorunum yok Gulf.Sadece bilirsin silahların olduğu ,düşmanlarımızın olduğu bir yer.Sana bir şey olmasını istemiyordum,seni koruyamayacağımdan korkuyorum.''

''Beni düşünmen gereksiz.Kendimi koruyabilirim.Sen kendini düşün Prens Suppasit."

Dediğinde Mew aniden  ona dönmüş, gözlerinin içine bakmıştı.

"Biliyorum yapabilirsin.Ama ellerimden kayıp gitmemelisin ,daha sevişmedik ve  altlı üstlü koklaşmadık bile. "diye dehşetle konuşup  eski haline döndüğünde Gulf gözlerini devirerek geriye yaslanmıştı.

"Salak.Ama bu halin daha çekilir gibi... "dediğinde Mew kedi gibi sırnaşarak omuzlarını ona sürtmüş, burnunu   belirgin damarlı boyuna gömmüştü.

"Burası çok güzel kokuyor.Biraz burada uyuyabilir miyim kocacım? "diye sevimlice mırıldandığında Gulf onun dün gece uyumadığına şahit olduğu için sesini çıkarmamış bakışlarını tekrar yola çevirmişti.

.

.

.

Turnuva Merkezi

''Burası mı kamp yeri ?"

Gulf önündeki lüks malikaneye bakarken burasının en fazla tatil yeri olabileceğine ihtimal veriyordu.

Bildiği kamplar bunlardan çok uzakta bir yerlerde çadırların içindeydi.

"Tabi ki Kuzeyli damat,Kraliyet ailesinin çadırda kalacağını düşünmedin değil mi ?"Prenses hala arabadan çıkmayan kardeşine bakıp tekrar Gulfa dönerek devam etmişti.

Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin