🌾8.Bölüm🌾

1K 78 12
                                    

▓▓▓▓▓

"Gerçekten yemekte bizimle oturmayacak mısın? Gerçekten gerçek mi? Ama neden yaaaa,nasıl bir saçmalık bu ?"

Mew uzun ,dar, gri koridorda Gulfun arkasından ilerlerken  orada yalnız oturmaya korkuyordu.



Korkuyordu çünkü Kuzey'in acımasız Başkanının namını o bile duymuştu. Tek yanlış kelimesinde yada yersiz bir nefesinde kim olursa olsun öleceğine emindi.


"Kurallar böyle Mew, yemekler gelene kadar odada kalacağım. Rahatla... Dur ama fazla rahatlama ,kendi iyiliğin için düzgün cümleler kur. Yoksa seni kurtaramam.Beni uğraştırma anladın mı?"

Diyerek Gulf  ciddiyetle ona döndüğünde Mew adımlarını gerisin geriye atmaya başlamıştı.



"Şey güzel kocacım  onlara çok hasta olduğumu,hatta ishal olup tuvale- "Mew daha cümlesini bitiremeden Gulf  yakasından tutup kendisine çekmesiyle gözleri daha da büyümüş, derince yutkunmuştu.

"Bak  Mew burada ölmemen gerekiyor. Ülkemi zan altında bırakacak hiçbir davranışta bulunmamalısın. Eğer şimdi o masaya oturmazsan başkanın kendi ağzından ölüm emrin verilir. Bizde acıma, bahane, mazeret olmaz. Sadece iki şık vardır. Ya söylenileni yaparsın ya da ölürsün. Bu kadar. Ve ben öleceksen de kendi ülkende yaşlanınca ölmen taraftarıyım. Yani sadece sana söyleneni yap!Anladın mı beni ?"diye yakasının bozulan kısmını düzeltip yürüdüğünde Mew korkmuş muydu emin değildi. Ama emin olduğu bir şey vardı.



"Tanrım bir öpücükte verseydin ordunun başında bile dururdum Gulf."Diye hızlı adımlarla onun arkasından sarılıp kollarını belinde bağlayarak başını omuzuna yerleştiğinde  diğeri anında yerinde duraksamıştı.



Böyle şeylere hazırlıklı değildi.Kimse ona dokunmazdı, dokunamazdı. Mew en olmadık zamanlarda en olmadık şeyler yaparak doğrularını sorgulatmaya başlamıştı.





"B-bırak beni, az önce dediklerime pişman etme ,seni kendi ellerimle öldürmekten çekinmem Mew "diye her saniye kalbi hızlanmaya başlarken Mew kulağının arkasına dudaklarını  hafifçe bastırıp hızla öne geçerek yürümeye başlamıştı.

Gulfun eli istemsizce pürüzsüz dudakların değdiği yere giderken  afallamış yerinde donup kalmıştı.





"Gelmeyecek misin? Kurallar senin içinde geçerli güzelim.Bende yeni evlendiğim adamın daha benimle sevişmeden  ölmesini istemem."diye derin ve muzip ses Gulfun kulaklarına ulaştığında ateş saçan bakışlar Mewi bulmuştu.




"Bittim, siktir! "Diye Mew hala sırıtsa da öperek çok ileri gittiğini anlamış ve daha Gulf ona ulaşmadan yemek yenilecek oda olduğunu düşünerek açtığı kapıdan içeri girdiğinde hayatının belkide yapmaması gereken tek şeyini yapmıştı.








Ayakkabısının uçlarına bulaşan kan, yaşam ünitesinin ritmik sesi, ellerinde neşter ve tıbbi aletler olan bir ekibin olduğu odada sedyede yedi parçaya ayrılmış cesetten farklı olmasa da yaşayan bir beden...


Bunlar Mewin aniden ve canlı olarak  görmemesi gerekenler şeylerdi...


Gözleri dehşet ve korkuyla genişlerken, bedeni başka bir tepki vermeye fırsat tanımadan  ameliyat odası olduğunu anladığı oda da  yankılanan ses onu kendine getirmişti.



"Prens Mew Suppasit. "Demesiyle arkasında açılan kapıdan Gulfun  kendisiyle  aynı olan  bakışları onu bulmuştu.




"Siktir. Bu oda burada değildi. "Diye Gulf az önceki  ifadesine  ters  hiç etkilenmemiş gibi konuşup Mewin bileğinden tutarak dışarı çekmeye çalışmasıyla  uzun olanın ismi  tekrar odada yankılanınca ikisi de  yukarıdaki izleme tribününe bakmıştı.



Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin