Bölüm 24 :Sıkılırsan güneşten gece oluruz erkenden...
.
.
.Pencereden giren rüzgarla sallanan cılız ışık altında bir sessizlik hakimdi.Prens hala Gulfun söylediklerini sindirirken gerçekliğinden emin olamıyordu.
"Gulf , benim ateşli liderim şimdi sen söylediğinde ciddi misin? Burada kalmamı mı istiyorsun? Seninle birlikte bu ücra ülkeyi ayağa kaldırmamı mı istiyorsun? "Diye sorarken ellerindeki elleri fark etmesi saniyelerini almıştı.
"Gerçekten bunu istiyorum. Bu ülkenin artık değişmesi gerekiyor. Babam gibi olduğumu, katil olduğumu biliyorum hatta belki ilerde iyi sandığım kötülükler yapacağım ama şimdi benim yanımda, bana destek olacak sana ihtiyacım var. "Derken Mewun kafasında her seferinde daha çok soru işareti oluşuyordu.
"Beni gerçekten sevdiğin için istemiyorsun değil mi Gulf? "
Gulf soruyla bir an duraksasa da kendini hemen toplamıştı. Duyguları konusunda ona yalan söyleyerek bir şeyler elde etmeyeceğinin farkına varmıştı.
"Evet, arkamda duracak güçlü birine ihtiyacım var ama bu seni kullanacağımı düşündürtmesin Prens. Sen ailem dediğim ilk insansın ve Alex o benim hiç sahip olamayacağım hazinem. Anlıyor musun? Bu sevgi, aşk ve diğer her şeyden üstün benim için. "Diyerek eli Mewin biraz kirlenmiş yüzüne ulaştığında diğerinin titrediğini fark etse de cesur davranmaya kararlıydı.
"Bu işi benimle yürütecek tek insan sensin Mew. Beni arkamdan bıçaklamayacak kadar onurlusundur. "
Gulf son derece ciddi görünse de Prens ortamdaki tüm ciddiyeti söylediği şeyle alıp götürmüştü.
"O zaman şimdi bir gerçek bir aileyiz değil mi, yani ben senin eşinim, en gerçeğinden. O zaman madem öyle öp beni, eğer öpersen bu işte beni kullanmadığına emin olacağım. "Diyerek kollarını küçük çocuklar gibi kucağına aldığında Gulf gözlerini devirmişti.
"Siktir git Prens Suppasit.Aklının fikrinin oynaşta olduğunu unutmuşum. "Diyerek ayaklanmıştı ki Mew onu üzerine çekerek dudaklarına yapıştığında karşılık beklememiş olmasına karşın sadece bu evliliği gerçek bir evlilik olmasını istediğine emin olmak istiyordu.
Kaskatı kesilen adamın saçlarının arasına ellerini geçirip ensesini okşadığında Gulfun kollarında biraz gevşediğini ve aynısını yaptığını ona yaptığını fark etmesiyle parmakları yer edindiği yerde duraksamıştı
Gulf elleri Mewin ensesinde, dudaklarını geri çektiğinde alnını alnına yaslamış derin bir soluk almıştı.
"Bir daha benden izinsiz böyle bir şeyi yapma! "derken parmak uçları Mewin saçlarında şefkatle dolaşırken kendiyle ters düşüyor o dudaklara tekrar dokunmak istiyordu.
"Neden beni itmiyorsun ? "Diye yüzsüzce biraz daha yaklaştığında Lider karşısındaki adamın dudaklarına bakmayı bırakıp dudaklarını dudaklarına bastırmış bir süre sonra geri çekilmişti.
"Çünkü itmek istemiyorum ama fazla yaklaşmayı da istemiyorum. Hissettiklerim tabularımı yıkacak türden Prens. "Diyerek kulübenin kapısına ulaştığında gerisinde kalan adama bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or War/MEWGULF
FanfictionBaskın,sert,taviz vermeyen bir Gulf Kanawut Gizemli,serseri Prens Mew Suppasit beni cezbetti umarım sizide eder. Romantik Komedi MewGulf versionudur. Twitter da aynı isimde Au olarak bulabilirsiniz...