🌱Bölüm 19🌱

1K 59 14
                                    

Bölüm 19:Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum



''Hazır mısın?


''Hayır değilim. Gitmek istemiyorum böyle bir oyun için küçük bir çocuğun ömrü boyunca kraliyet ailesinin elinde kukla olmasını istemiyorum.''



''Bunları düşünme, ben gittikten sonra çocuğu gider geri verirsin oraya ya da  kendin büyütürsün Prens.  "



Gulf portmantodaki siyah kabanı üzerine geçirirken söylediğinde Mew sinirle tıslamıştı.


"Düşüncesiz, duygusuz piçin tekisin biliyorsun değil mi?  Onu kuruma geri verdiğimizde o çocuk bu sefer hep kendini suçlayacak, her zaman kendinde hatayı arayacak ."


"Fazla duygusalsın Falcon, bu yüzden sonunda bana yenileceksin. "diye Gulf  giydiği kabanını düzelterek oturduğu koltuğun karşısında durduğunda Mew gözlerinde boşluktan başka bir görmeyince biraz geri çekilmişti.

"Kraliyet ailesinde kalmasını istemiyorsan,  bu evde bizimle bir süre kalabilir.''

''Gulf  benimle dalga mı geçiyorsun? "


Mew onun umursamazlığına daha fazla tahammül edemeyerek oturduğu yerden ayağa kalktığında Gulf  birden yanında gerçekten kısa kaldığını fark etmiş ve gözlerini devirmişti.

"Asıl sen ne istediğini söylesen ve beni bu azaptan kurtarsan Falcon?Bence burada  ne istediğini bilmeyen yalnızca sensin."Diyerek bir kaşı havaya kalkmış  karşısındaki adamın yüz ifadelerini  süzerek bakarken Kuzeydeyken ısırıp kanattığı dudaklar ilk  dikkatini çekmişti.


"Nereye bakıyorsun sen öyle? "Mew  farkındalıkla dudakları yukarı sinsice kıvrıldığında Gulf  ondan bir kaç adım daha uzaklaşarak sırtını ona dönmüş önündeki sessiz bahçeye bakmıştı.



"Kocanın yakışıklılığı aklını başından  mı almaya başladı Yoldaş Kanawut ? "Diyerek arkasından yaklaşıp belini sertçe sıkacak şekilde kavrayıp boynuna ılık nefesini verdiğinde  bu  Gulf  için yakıcı olmuştu.



İçindeki ses,  küçükken annesinin ateşe dokunacakken "uf olursun! "Demesiyle aynı korkuyu hissettirdiğinde belindeki kolları biraz ittirip gevşetse de tek seferde kurtulamamıştı.


"Boş kuruntular içine girme Prens, istediğin ne? O çocuğu istemiyorsan bir şeyler uydur, beni bulaştırmadan, istiyorsan da benim için sorun yok. Bu ülkenin benim olmadığı gibi, bu ülke içindeki hiçbir şey de  bana ait değil.Yani ne bu ev, ne sen ne de muhtemel evlatlığımız. Sadece kendini düşün,ileride başkasıyla evlenip çocuk sahibi olabilir, bunu yük olarak görebilirsin. Benim açımdan sadece düşünme ve şu lanet ellerini çöz artık belimden sinirlerim bozulmaya başladı.


Diyerek sona doğru öfkeyle Mewin eline tırnaklarını geçirdiğinde diğeri acıyla geriye çekilmiş bir kaç saniye sonra yan tarafına  geçmişti.

Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin