"O sen olamazsın!Bana yalan söyleme! "
"Neden, bir Kuzeyliyim ve öyle önemli bir göreve ülkemin sıradan bir asker göndereceğini mi düşünüyorsun? ''
Mew, Gulfun yüzündeki ciddiyetle tüm bedeni titreyip onu taşıyamadığında kendini soğuk zemine bırakmış, bir süre sadece gözlerini acımasızca ona diken adama bakmıştı.
"Benimle oyna....hayır hayır.... yani düğünde beni gördüğünden beri biliyor muydun? "
"Evet desem bir şey değişecek mi? "
"Soruma soruyla cevap verme Kanawut!, sen artık Kuzeye ait değilsin, bana aitsin,yalnız bana! "
"O gün orada tanıdığım adam kana susamış, ne istediğini bilerek yaşayan biriydi. Eğer hala öyle olsaydın beni kıstırıp, korkutacağını düşünebilirdim ama şimdi karşımdaki adam bir sokak serserisinden başka bir şey değil.''
Derken aslından Mewin çelikten bir iradesi olduğunu düşünüyordu.
"Evet senin yüzünden bir daha silah tutamadığım için buraya, zengin soylu,o boktan ünvana uygun bir prens olmaya geri döndüm.''
''Sana düşen kısmı iyi benimsemiş, onların köpeği olmuşsun Prens Suppasit. "demesi ve sırtının sertçe duvara çarpması saniyenin onda biri kadar sürmüştü.
Gulf gözlerinde öfke, boynunda belirginleşmiş damarlar ve elini boğazına yapıştıran adam karşısında ilk kez titremişti.
Hatırladığı adam buydu...O depoda tanıdık olduğu acımasız gözler bunlardı.
"Öhhg-beni öldü-öhgg-recek misin? -öhgg"
Diye boğazını gittikçe daha sert sıkan adam yüzünden zorlukla konuşurken yüzünün rengi kırmızıya dönmüş, nefes alamaz duruma gelmişti.
"Seni bulduğumda öldüreceğimi söylemiştim. O gün, gözümün önünde onun kafasına sıktığında seni öldüreceğimi biliyordun ve şimdi karşımda, ellerimin arasındasın."diye Mew öfke gözlerini kör edecek kadar kararttığı o an orada onu gerçekten öldürmek üzereydi.
"Beni sev--meden önce öldürürdün ama şimdi yapamazsın-ÖHHGGG!"
Mew en sonunda elini gevşetip kendi bedenini geriye attığında az önce onu öldüreceğine emindi.
"Hayır!Seni sevmediğimi biliyorsun. "
"Ben sevdiğini biliyorum Güneyli ve seni öldürecek bile olsam bana karşı çıkmayacağını da... "
Diye Gulf yerden güçlükle kalkıp duvara tutunduğunda Mewin sadece sınırlarının ne olduğunu öğrenmek amacındaydı.
"Yanılıyorsun. Ondan sonra... Hitit'ten sonra kimse olmadı ve sen olacak en son kişi bile değilsin.Onu elimden alan piçi şuan burada öldürmüyorsam ülkem için,içinde bulunduğumuz durum için öldürmüyorum."diyerek tekrar Gulfun üzerine yürürken diğeri hiçbir şey yapmadan yerinde kalmış ve gelecek atağı beklemişti ama düşündüğü hiç bir şey şuan yaşadığı şeyle kıyaslanamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or War/MEWGULF
FanficBaskın,sert,taviz vermeyen bir Gulf Kanawut Gizemli,serseri Prens Mew Suppasit beni cezbetti umarım sizide eder. Romantik Komedi MewGulf versionudur. Twitter da aynı isimde Au olarak bulabilirsiniz...