Tanıtım

3K 113 34
                                    

⚡⚡

Bundan 80 yıl önce ülke kendi içinde ikiye bölünmüş
Bir tarafta diktörlük ile yönetilen sıkı kuralları olan  Kuzey Tayland, diğer tarafta medeniyet ve teknoloji denince akla ilk gelen ülkeler arasında olan Güney Tayland.


Bu iki ülke 80 yıl sonra Amerika'nın yıkıcı tehdine karşı sağlam temellere dayanan bir birleşmeye karar verirse...

Ve bunu Güney Tayland kendi prensleri ,Kuzey Tayland ise başkanlarının tek çocuğu ve oğlunu zorunlu bir evlilik ile birleştirme kararı alırsa ne olur?

Güneyin başına buyruk parti adamı Prens Mew Suppasit


Kuzeyin sert rüzgarları kemiğine işlemiş
Diktatör bir babanın tek oğlu Gulf Kanawut...



Ve ortaya çıkan tuhaf ama sürükleyici  ve bir o kadar aksiyonlu bir hikaye hazır mısınız? 👌

.
.


Kuzey Tayland

"Ben o  barlardan çıkamayıp sürekli sarhoş dolaşan insan bozmasıyla evlenmem Başkanım. Hem bu yasalarımıza haykırı. Bir erkek nasıl bir erkekle evlenebilir?

Sizden sonra Kuzey halkına nasıl önderlik edebilirim?Generalleriniz bile arkamdan kıçını becerten diyecekler . Aldığım tüm o eğitimler bir kanı bozuk için miydi?"


Güney Tayland

"Kraliçemmmmm lütfen babama söyle ben o mağra kaçkınıyla evlenmem. Onu yanımda partilere nasıl götürebilirim? Hem senin gibi tonton bir anneye nasıl torun verecek o?

"Mew erkeklerle yatıp kalktığını bilmiyor muyum sanıyordun? Zaten bana bir torun veremeyecektin. En azından bir işe yara. Gulf sandığının aksine yakışıklı bir adam."

"Ama kraliem o kuzeyin ocaklarında yoğuntulmuş. Doğduğundan beri bizi düşman bellemiştir. Ya gece beni boğarak öldürürse?Hem onun elleri bile nasırlıdır nasıl tutacağım, olmazzzzz katiyen olmaz! Bu evliliği istemiyorum!"

"Sana soran olmadı oğlum. "

Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin