Bölüm 17:Herkes için siyah görünsem de sen beni Gökkuşağındaki renkler olarak gör.
♣
♠
"Eksik parça... "
"Eksik parça... "
"Eksik parça... '
"Eksik parçaaa"
"Ne olabilir? "
Mew evde bir başına kaldığı yedinci gecede aklına takılan ama tanımlayamadığı eksik parçasının verdiği huzursuzluktu.
Beyaz tavana gözlerini dikmişken Gulfun şimdi o acımasız insanların arasında olduğunu umursamamaya çalışıyordu. Ama bunu beceremediği gibi onun asıl doğasının acımasız bir asker olduğunu hatırlayıp yatakta tekrar tekrar dönerek yine tavanla bakışıyordu.
Sadece bir süre burada olmayacak, tekrar katliam yapacak değil ya? "Diye kendi kendine mırıldanırken Gulf tam da bir katliamın ortasında yüzüne sıçramış ölü insanların kanlarıyla nefes nefese duruyordu.
"Yoldaş Mild bir daha beni arkanı kollamak zorunda bırakırsan önce düşmanı sonra seni öldürürüm!"Diye elinin tersiyle yüzündeki kanı silerken parmaklarının arasındaki kanlı bıçak bir an için tuhaf hissettirmişti.
Kendini bildi bileli bu bıçakları taşıyıp, ona komplo düzenleyen insanları gözü kapalı yok ederdi ama bu gece onu odasına kadar girip öldürmeye çalışan insanları bir bir kana boğarken kendi benliğinden çok uzaklaşmış hissediyordu.
Güney onu köreltmişti, bunun farkındaydı ama bu kadar kendine yabancılaşmayı beklemiyordu.
"İyi misiniz Efendim? "
Mild odadaki ceset yığınlarına göz gezdirip sağ olan var mı diye kontrol ederek odanın ortasında duran Gulfa sorduğunda, Gulf beyazlığından eser kalmamış yatağına çökmüştü.
"Kim olabileceklerine dair bir kanıt var mı? "
Mild sorusunun cevapsız kalmasına gözlerini devirerek siyah üniformalardaki ambleme dikkat kesilmişti.
"Gezgin Kartallar Birliğinin amblemi bu... Ama bizimle ne ilgisi olabilir Efendim? "
Diyerek tekrar Gulfa döndüğünde kurumuş kırmızı kan izleriyle kaplı yüzündeki sırıtış onu bir canavardan farksız göstermişti.
"Kim olduğunu biliyor musunuz? "
"Hayır ama nasıl bulacağımızı biliyorum. Birilerini gönder şu leşleri odamdan alıp çarşaflarımı değiştirsinler, sende bir saat sonra karargahın kapısında ol. Ziyaret edeceğimiz biri var ve şu üzerindeki üniformayı değiştir ,kimsenin bizi takip etmediğinden emin olmalıyız. "Diyerek banyoya girdiğinde Mild bir an afallamış sonra kendisini toplayarak hızla odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or War/MEWGULF
FanfictionBaskın,sert,taviz vermeyen bir Gulf Kanawut Gizemli,serseri Prens Mew Suppasit beni cezbetti umarım sizide eder. Romantik Komedi MewGulf versionudur. Twitter da aynı isimde Au olarak bulabilirsiniz...