🐾Bölüm 27🐾

2K 96 40
                                    


Bölüm 27 : Aşık, avcı, dost ve düşman
sen her zaman bunların hepsi olucaksın

"Gulf babam nerede?


Alex evin her köşesine bakarken babasını görmemenin korkusuyla salonda uyuklayan Mildin  yanında soluğu almıştı.

"Babamın bugün evde olacağını sanıyordum Phi Mild, nerede? Ödevlerim bitti."

Mild  en son çalışma odasında gördüğü Başkanın yerinde olmadığını fark ettiğinde Alex gibi paniklemişti.


Korku bedenini sararken ve dün yaptıklarından sonra  dışarısı bu kadar tehlikeliyken nereye gitmiş olabileceği hakkında bir tahmin yürütemiyordu. 

.
.
.

Kuzey Tayland/ 08:31

Gulf  dört saatin sonunda geldiği dağlık evde etrafına bakarken temkinli davranmışta olsa  şuan buraya yalnız gelmiş olduğu için kafayı yemiş olabileceğini düşünüyordu.Ama bir kaç saat önce aldığı telefon şuan burada durmasını sağladığı için  imkansızlığına inanmak istiyordu.





🌾5 Saat önce  🌾


Gulf Alexin bahçede kitapların arasına gömülmüş olmasını gülümseyerek izlemeyi bırakıp kahvesini yudumladığında  çalan telefonuyla gözlerini devirmişti.Başkan olarak ayın sadece bir gününü kendine ayırıyor oluşu yeterince dramatikken bir de o gün telefonunun çalıyor olması sinirlerini uyarmıştı.



"Beni rahatsız etmeyin demedim mi ?"



"..."



"Konuşsana!"


"Sana ait dağlık evde seni bekliyorum.Yalnız gel."



Gulf ağzını açmış konuşacakken karşıdan telefonun kapanmasıyla huzursuzlukla yerinde durmuştu.




Dağlık evine dört yıl önce Mewi alatmak için Alex ile gitmiş, bir süre oradan işleri idare etmişti.Sonsuza kadar kendini kapatamayacağını fark edince Başkanlığa ait evine dönmüş burada oğluyla bir düzen kurarak ,kabuğuna hapsolmuş ülkesini dışarıya açmaya çalışmıştı.


Yılların katılaştırdığı kuralları zaman geçtikçe esnetip ,dünyayla daha iyi ilişkiler kurarken Mewin yanında olmasına gerçekten ihtiyacı olduğunu fark ediyor oluşu bir komedi filmindeymiş gibi hissettiriyordu.



En sonunda kararını sadece  tanıdık hissettiren bir telefonla verip kahvesini masaya bırakarak evden çıktığında aklında konuşanın  kim olduğuna dair bir kaç şey dönüyordu.
Bunlardan ilki ona isimsiz bir adresten Yi Fanı yok edecek kanıtları gönderen kişiydi...

Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin