◇◇◇◇◇◇◇
Bölüm22:Biz kimliklerimizin tutsağıyız,kendi yarattığımız hapishanelerde yaşıyoruz
◇◇◇◇◇◇
"Artık beni rahat bırakacak mısınız?''
Mew göz ucuyla Alex'e bakarken küçük oğlanda ona bakmış sırıtmıştı ve babasıyla aynı anda odada sesleri yankılanmıştı.
"Hayır!"
"Hayır! "
Gulf iki gündür nefes alamayacak raddeye gelip sızlansa da bu durum biraz hoşuna gitmişti. Doğduğundan beri onun üzerine böylesine titreyen kimseleri olmamıştı. Buraya geldiğinden beri Mew'un davranışlarına alışmış sayılırdı ama şimdi bu küçük adamda aynı Mew gibi dibinden ayrılmayıp sürekli şen kahkahalarıyla onu huzurlu hissettiriyordu.
"Gulf baba şimdi biz aile olduk yaaaa, ben sizin küçük adamınız oldum.Mew baba dedi ki sen iyileşince tatile gideceğiz. İyileştin mi? "
Gulf hayatı boyunca tatil kelimesini sadece duymaktan öteye hiç gitmediği için bakışları suçlu çocuklar gibi her tarafta dolaşan Mew'u bulduğunda ,Prens boğazını temizlemiş ayaklanmıştı.
"Şey, ben düşündüm ki, bu durumda olman benim yüzümden kendimi affettirmek için sadece üçümüzün olduğu bir kaç günlük kaçamak güzel olur. Yani kayağa gidebiliriz, yada Kore'ye Jeju'ya gidebiliriz. Kayağa gidersek herkesten gizli bir evim var,Jejudada Kraliyet evi, orasıda sessiz huzurludur, çok güzel vakit geçirebiliriz şey yani yinede sen ıhmm...''
"Gulf baba, Mew babam neden böyle aptal çocuklar gibi konuşuyor? "
Gulf kulağına doğru fısıldayan küçük çocukla gülmeye başladığında Mew Gulfun kafasına da darbe alıp almadığını merak etmişti.
"Şştttt ol baba, o benimle konuşurken gerçek bir adam gibi, senin gibi böyle kaşlarını çatıp konuşuyor , ama neden şimdi cümleleri böyle... Anlamıyorum onu.. "Gulf küçük çocuğu kucağına alıp yanağına bir öpücük kondurduğunda Mew hipnoz olmuş gibiydi
Gulf şuan gözünde o kadar masum görünüyordu ki, onu alıp cam bir fanusta saklamak istemişti."O gerçek bir erkek değil, ben seni gerçek bir erkek yapacağım babana güven Alex.'' diye saçlarını karıştırırken Mew gözlerini devirmişti. Bu adama karşı yelkenleri pusulanın dersi yönünde hareket ediyordu.
"İstersen bunu çocuğun yanında konuşmayalım Kuzeyli. "diyerek diğer koltuğa oturup kollarını kucağına aldığında esmer olan omuz silkmişti.
Gulf "Alex hadi Mildin yanına git. "Diyerek küçük çocuğu odadan gönderdiğinde Mew koltuğundan kalıp onun oturduğu koltuktaki boşluğa kurulmuştu.
"Eee,ne bu tatil meselesi etrafımız cehennem çukuru gibiyken hem de kafayı mı yedin? "Kaşları çatıldığında Mew çatılan kaşların arasına parmağını bastırmıştı.
"İkimize, hayır üçümüze iyi gelecek, bir aile olmak ne demek birlikte deneyimleriz. "
''Bunu istediğimi de nereden çıkardın? Alexi seviyor olabilirim ama bu demek değildir seninle aile olmayı kabullendim Prens. "
Mew karşısındaki adamın tepkilerini ölçmek için üzerine eğildiğinde geri gideceğini düşünürken Gulf tam tersi hala aynı yüz ifadesiyle ona bakıyor, durmasını bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or War/MEWGULF
ФанфикBaskın,sert,taviz vermeyen bir Gulf Kanawut Gizemli,serseri Prens Mew Suppasit beni cezbetti umarım sizide eder. Romantik Komedi MewGulf versionudur. Twitter da aynı isimde Au olarak bulabilirsiniz...