🌻4.Bölüm 🌻

1.3K 85 32
                                    

Gulf eli hala havadayken karşısındaki aptalın yüzü dışında her yere bakıyordu.

"Demek oda bu politik birleşmeyi istemiyor.'' diye düşünüp  bir çıkar yol bulmayı umut edecekken ellerinin hızla yukarı çekilip  üzerine sıcak bir şeyin temas   edilmesiyle refleks olarak elini çekmiş, karşısındakine  yumruğu geçirecekken kulağına gelen klasik müzikle nerede olduğunu hatırlayarak yumruğunu ve gözlerini sıkıca kapatıp garsonun ona gösterdiği yere doğru yürümeye başlamıştı.




Mew kendisinden biraz daha uzun olan adamın arkasında salyalarını akıtarak bakarken  ne içinde bulunduğu kalabalığın  yargılayıcı bakışları ne de yemekten sonra annesinin nutukları hiç birini  şuan önemsemiyordu.

Zihninde disko müziğiyle bu adamla seviştiği  görüntüler önünde onbir  dalda oscar almış porno gibi geçiyordu.

Ee haksız da sayılmazdı. Gulf Güney'in beklediğinin aksine oldukça yakışıklı ve takım elbise içinde sert bir profil çizse  bile  ender bulunan kristal vazolar gibi görünüyordu..


Ama bunu Gulfa ima ederek  en son söyleyen kişi  büyük ihtimalle nefes almayı  bırakmış  lisedeki sıra arkadaşıydı.




Esmer olan altın sarısı ve kraliyet motifleriyle süslü rahatsız sandalyede oturduğunda üzerindeki bakışlar azalmış sayılmazdı aksine Mildin   kollarını kucağına almış  ona gözlerini kısarak dalga geçen bakışlarıda eklenmiş ve bu törenden sonra o bacakları eline verilecek ikinci kişi olma hakkını kazanmıştı.



"Böyle bir şey beklemiyordum. "


Gulf yan tarafında ki aynı motiflerle işlenmiş  sandalyeye kurulan kişiyi umursamadan masada dönen konuşmalara kulak kabartmaya  devam ettiğinde Mew kulağına eğilmiş "Evlenmek pekte kötü bir fikir değilmiş. "Dediğinde Gulfun ölüm saçan bakışları saniyesinde  onu bulmuş sertçe yutkunmasına neden olmuştu.

Kesinlikle azmak üzereydi belkide çoktan azmıştı...


Bir kaç saniye sonra küçümseyici bir gülüş  ölüm saçan bakışların yerini aldığın da  Mew ensesinden omurgasına doğru yol alan ter damlasıyla geri çekilecekken Gulf elini baldırına koyup öyle bir sıkmıştı ki nefes aldığını bile düşünmüyordu şuan.



"Kötü olan ne biliyor musun?  Seni gece öldürmeyi düşünüyordum ama böyle dibime girip elini kolunu bana sürtmeye devam edersen düğün töreninden hemen sonra başını gövdenden ayırırım Prens Suppasit. "Diyerek hala gülümserken Kraliçe ikiliye kalp saçan bakışlarla bakıyordu.



Tamam bir gelini olmayacağı için  kocasına çok yakınmıştı. Torun sevmeyeceği içinde ama şuan  küçük bebeğine gülümseyen adam tüm gelin profillerini saf dışı bırakmış baş köşeye oturmuştu.


"Kocacım ne kadar da yakıştılar değil mi? Awwww benim bebeğime bak nasıl da gözlerini biricik damadımızdan alamıyor. "Dediğinde Kral bir kaç saniyeliğine bakmış olsa da Gulfun Mewi öldürecek gibi baktığına emin olmuştu. 


"Ah şu kadınlar... "Diye önüne dönmüş karısının büyülenmiş haline yakınmıştı ki Başkanın ayağa kalkarak elindeki bardağa demir bir çubukla vurmasıyla dikkatini oraya vermişti. Gulf da  sesle birlikte sıktığı bacağı bırakarak  yüzünü ifadesiz tutup ayaktaki  Başkana dönmüştü.



"Bildiğiniz üzere Kuzey'in ve Güney'in önümüzdeki zorlu yol için birleşmesi adına burada iki farklı insanın birleşmesine şahitlik ediyoruz. "Diyerek kısa bir süreliğine bakışları Gulfa kaysa da dikkatini çabuk toplayıp kalabalığa odaklanmıştı tekrar.



Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin