🦋Bölüm 23🦋

954 58 18
                                    

///////////////////////

4 Ay Sonra 

''Hiçbir iz yok. Ben... Ben gerçekten beceriksiz bir adamım.''

Mew bomboş evindeki, karanlık salonda oturmuş başını iki avucunun arasında sıkarken Tul  usulca sırtını sıvazlayarak biraz yaklaşmıştı.

"Sakin ol,en azından hala yaşadığını biliyoruz. Önemli olan bu değil mi? "

"Önemli olan ne bilmiyorum artık Tul.Gulf gittiği günden beri tüm bağlantılarını kesti. Hiçbir şekilde ulaşamadım ona ve gelen her telefonda küçük adamımın çaresiz ağlayışı beni tüketiyor. O küçük çocuk aile bulduğu için mutluydu. Bu acıları çekmeyi hak etmiyor. Benim gibi bir işe yaramayan ve Gulf gibi onu umursamayan bir babayı hak etmiyor. "


Tul  karanlığın verdiği rahatlıkla acı içinde kavrulan adama alayla bakarken aslında acı çekenin yine kendisi olduğunu kabullenmekten çok uzaktı.Tek hedefi çaresiz Mewin ona gelmesi ve amacına ulaşmaktı.



"Kanawut ikinizi hak etmiyordu Mew. Evliliğiniz bile tamamen karşılıklı bir çıkar ilişkisiydi ve  o acımasız, soğuk kanlı bir katilden başka bir şey değil. "

"Şimdi değil.Değişti.Alex  onu değiştirdi. Bana gösterdiği gerçek Gultu, dediklerinin hiçbiri değil. Bir şeyler olmalı.Alexi biliyor olsaydı yerinde durmazdı. Ülkeyi ayağa kaldırırdı. "


Mew,Gulfun son halini, onu bırakırken ki halini hatırlarken hızla yerinden kalkmıştı. 

"Ona gideceğim. Kuzey'e gidip karşında durarak ailemize birlikte sahip çıkmalıyız. Tek başıma bir yere kadar gidebiliyorum diyeceğim. "

Tul panikle kapıya ilerleyen adamı durduğunda derin bir nefes aldı. 

"Daha bu sabah ülkesinde haftalarca TV'de yayınlanacak on adamı idam ettiği yayını görmedin herhalde... Babasından hiç bir farkı yok. Güneyden nefret ediyor. Senden nefret ediyor Mew. O adamlar başka çocukların babası, sence aile kavramını bilen biri böyle bir karar alabilir mi? Üstelik aylardır hiç bir çabana karşılık vermedi. Sen bu değilsin. Sen benim tanıdığım, düşmanı titreten Falcon değilsin. Kendine gel! "

Mew sözlerin haklılığı karşısında derin bir nefes alıp yanındaki adama döndü. 

''Evimden git! Bu akşam kraliyet yemeğinde bulunman gerekiyordu.''

''Senden önemli değil. Senin bana daha-... "

Mew, Tulun hayal dünyasındaki konumundan çıkmadığının farkındaydı. Bir süredir onu geriye itmeye çalıştıkça bir yengeç gibi onu kıskacına alıp Alex için yeni ipuçları ortaya atıyordu. 

"Buna bir son ver. Benim oğluma tek ihtiyacım var. Başka kimseye değil. Şimdi çık evimden.Nişanlının yanında olman gerekiyor. "

*

*

*

Kuzey Tayland /  Başkanlık Sarayı

''Yüce Liderimiz! "

Gulf  terleyen avuç içlerini etrafındaki acımasız köpeklere fark ettirmeden ceketine sürtüp sağ tarafında ayağa kalkmış iki rütbeli devlet  adamına bakmıştı. 

"Tüm dünya medyasına korku saldınız. Artık sizinde babanız gibi tek lokmalık bir lider olmadığınızı herkes biliyor. Ama artık şu gereksiz evliliği bitirmeli ve nişanlınızla  birleşmelisiniz. "Demesi ve sessiz odada uğultuların yükselmesiyle liderin sağ kolu araya girmişti. 

Love or War/MEWGULFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin