Bölüm16:Böyle bir dünyada iyi yaşamak için kötü olmaktan başka seçeneğim yok.🌾🌾🌾🌾
''Gulf nerede?
''Mild, o nerede? "
Mew korkuyla kaçışan insanların içinde Mildin yakasına yapıştığında Mild, gözlerinde gördüğü sert ifadeyle yutkunmuştu.
'Gerçek Prens ciddi anlamda korkunç,bulaşma!' diye kafasına not etmiş soruna cevap verecekken başka bir ses onu bastırmıştı.
"Buradayım, insanlar neden bağırıyor? "Diye Gulf aralarında mesafe varken sorduğunda Mew, askerin yakalarını bırakıp hızlıca saçı dağınık, pijamasının bir köşesi kaymış adamın üzerine yürümüştü.
Gulf bir şeyler anlamış olabileceğini düşünerek Milde kısa bir bakış atsa da Mewin onu kollarına alıp sıkıca sarmasıyla göz bebekleri genişlemiş,vitrine konulmuş bir biblo gibi hareketsiz kalmıştı.
"Burası tehlikeli, bir suikastçi Crown'u vurdu sen yani sana da bir şey olacak diye korktum,orada tektin...Seni de.. "
Gulf endişeden kelimeleri bir araya getiremeyen kolları arasında olduğu adama karşı suçluluk hissederken aslında suçlu olduğunu düşünmüyordu. Bir asker olarak yapması gerekeni yaptığı için hiç pişman değildi onu suçlu hissettiren karşısındaki adamın tutumuydu.
Ama içinde körüklenen ateş damarlarında gezinen kanı yakarken kolları kalkmış endişeli adamın sırtını sessizce sıvazlamış, Mewin onu daha çok kendine çekmesine neden olmuştu.
Yaptığını fark ettiğinde endişeli adamı aniden itip boğazını temizleyerek yerdeki cansız bedene bakıp tıslamıştı.
"Layığını bulmuş. Bizi de birileri öldürmeden buradan çıkalım. "dediğinde Mew sadece onaylamış, üzerindeki kendisine ait pijamalarla ilerleyen adama bakarken kaşlarını çatmıştı.
İçinde oldukları durum gerçek anlamda tehlikeli olsa da Mew korkma kelimesini zihninden çoktan silmiş eski bir askerdi. O sadece Hitit gibi Gulfu da bir an kaybedebileceğini düşünmüştü.
Ve yeni kayıplara tahammülü yoktu.
.
.
.
''Sonunda insanlardan uzak, sakin bir yer.''
Gulf Kraliyet ailesinin onlar için ayrı yaptırdığı eve geldiğinde artık etraflarında fazladan insan olmayacakları için rahatlamıştı.
"Gulf, burada sen, ben ikimiz olacağız biliyorsun değil mi kocacım? "diyerek fısıltıyla kanepede üzerine eğilen koca cüsseyi ittecekken duraksamıştı.
Mewin böyle bir adama nasıl dönüştüğüne dair içindeki merak kendini gösterirken bu hali şimdi ilgisini çekmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love or War/MEWGULF
FanficBaskın,sert,taviz vermeyen bir Gulf Kanawut Gizemli,serseri Prens Mew Suppasit beni cezbetti umarım sizide eder. Romantik Komedi MewGulf versionudur. Twitter da aynı isimde Au olarak bulabilirsiniz...