+21

77 10 15
                                    

Sorry korang,sis lupa nk flashback macam mana Tzuyu ngn Jungkook boleh ada dekat bilik rawatan tu.So dalam bab ni sis akan flashback sedikit ye.Bye bye 🕊

-----------------------------------------------
(((((Falshback))))))))

*Jungkook's pov *

Aku yang baru sahaja datang terus meletakkan beg dan botol air di tepi dinding. Kasut sukan dan topi diambil dari dalam locker sekolah dan diletakkan di atas lantai .

Aku melabuhkan punggung .Aku baru sahaja mahu mencapai kasut untuk disarungkan terhenti apabila iphone ku tidak berhenti berdering.

Siapa pulak message aku ni?

Aku menekan punat tengah iphone dan terpamparlah segala message, call dan segalanya di ruangan notification.

Message from 013 xxxx xxxx

Aku sudah menghela nafas berat.Aku menarik nafas semula untuk mengumpul kekuatan.Ini adalah kali kedua aku dapat message dari nombor yang sama.

Apa lagi psycho ni nak?

Message nya dibuka tanpa rela.

013 xxxx xxxx

Hello Jk.
I came back HAHA.
So today i wanna ask you.
Do you LOVE Tzuyu?
If you do love her,
Go get her now.
Cause what?
I give her a big surprise.
I don't  know if she will like it or not.
But i surely know you will not like it.
HAHAHAHAHAHA
But before that.
The rules is still the same.
If you can't  protect her, she became mine. Okay? So simple.
I GIVE YOU ALL THE LUCK HAHA.

Mataku membuntang.Nafasku turun naik menahan amarah.Segala darah di dalam badanku terasa mengalir dengan amat deras.Telefon terus diletakkan di dalam locker. Tanpa memakai kasut,aku berlari selaju yang boleh. Kaki yang memijak segala batu tidak dihiraukan.

"Tzuyu"

"kenapa dengan Tzuyu tu? "

"oh my kesian nye dia! "

Sayup sayup kedengaran suara pelajar dari arah padang membuatkan langkahku semakin laju. Debaran di hati tidak dapat aku ungkapkan.

Aku melihat terdapat sekumpulan pelajar sedang berkerumun di sisi padang.Segera aku menuju ke arah itu. Terlihat kelibat Tzuyu terbaring bersama berberapa guru dan pelajar di sisi.Mina juga ada di situ.

"Jungkook"kata Mina setelah menyedari kehadiranku di situ yang terpaku seperti patung.

"Jungkook. Tolong bawa dia ke-"belum sempat cikgu menghabiskan kata katanya, dengan segera aku mengangkat tubuh Tzuyu.

"Aku ikut kau"Kata Mina lalu membuntuti langkahku.Tangannya membawa segala barangan Tzuyu.

(((di bilik rawatan))))

Aku melihat Tzuyu yang terbaring lemah di atas katil.

"Janganlah risau sangat.Kaki dia cuma luka sikit je. Lagipun cikgu kan dah bagi rawatan first aid masa kat padang tadi."Tutur Mina di sebelah.

"haih ni semua salah aku.Kalau lah aku datang awal sikit tadi... "Aku meraup wajah kasar.

"don't  blame yourself."Mina menepuk bahuku.

"Aku nak pergi kantin dengan Jimin sekejap. Kau ada nak pesan apa apa tak? "Aku menggeleng.

"nanti aku datang balik .take care. "Kata Mina kemudian berlalu pergi meninggalkanku bersama Tzuyu.

Aku memeluk tubuh sambil bersandar di kerusi yang terdapat di sisi katil Tzuyu.Wajah Tzuyu ku tenung.

Kenapa susah sangat untuk aku bersama kau Tzuyu?


        Korang rasa siapa 'psycho'tu?Apa yang korang nak buat dekat psycho tu kalau diberi peluang? HAHAH KALAU AUTHOR NAK SEPAK TERAJANG DIA AHHAHAH KBYE MUAH. DON'T  FORGET TO VOTE.









Hot Guy meet Nerdy GirlWhere stories live. Discover now