+22

69 11 9
                                    

"Eunwoo?"

Eunwoo berjalan menghampiriku dan Jungkook.Jelas kelihatan yang dia dan Jungkook sedang membalas jelingan maut antara satu sama lain.

"Siapa benarkan kau masuk?"Kata Jungkook dingin kepada Eunwoo.Dia berpeluk tubuh memandang Eunwoo yang sedang berjalan ke arahku.

"Jungkook"Aku memanggil dengan suara yang dilembutkan.Aku tahu Jungkook marah bila nampak Eunwoo.Jungkook memandangku.

"Can i talk to him?"Jungkook menggeleng.

"just a minute"Tetap juga Jungkook menggeleng.

"pleaseeee"Akhirnya Jungkook mengangguk. Namun matanya tidak lekang dari memberi amaran kepada Eunwoo. Sempat juga dia membelai rambutku sebelum keluar.

"siapa dia tu?" Tanya Eunwoo setelah Jungkook melangkah keluar.

"Diaa errr"Aku menggaru kepala tidak tahu mahu menjawab apa.

"boyfriend?"Eunwoo meneka. Aku terpaku.

"Diam tandanya betul lah tu"Eunwoo tersenyum kelat.

"Jangan bagitau sesiapa tau."Aku meminta.

"bergantung lah. Kalau aku rasa tak nak bagitau sesiapa kau selamat lah. "Eunwoo gelak melihat aku yang sudah tidak keruan.

"Fine. Aku tak adalah jahat sangat nak pecahkan rahsia orang"Aku menghela nafas lega.

"Kaki macam mana?"Eunwoo bertanya.

Pelik. Kenapa dia tiba tiba caring?

"err OK je"Aku berbohong.

"banyaklah kau punya OK. KO adalah. Aku dah kata jangan pergi kau pergi jugak kan?Such a stubborn nerdy dummy."Aku menjelingnya.

"Hey.Aku tak suruh kau care pasal aku pun kan? Yang kau melebih ni kenapa"Eunwoo menjentik dahiku.

"Sakitlah. Dahlah tadi aku dah kena dengan Jungkook"Aku mengusap dahiku yang dijentik dua kali.

"Nerdy.Aku care bermakna aku sayang kau"Eunwoo berkata dalam nada berbisik.

"Apa? "Aku bertanya. Telinga aku ni dahlah  berbulan tak korek. Yang dia ni pulak cakap berbisik bisik mana la aku dengar.

"Aku kata kau stupid"Eunwoo berkata selamba. Laju tangan aku menampar badanya berkali kali.Dia hanya ketawa.

Tiba tiba tangannya memegang tanganku yang menampar badanya tadi. Dia memandangku tajam. Aku sudah menelan liur.

"k-kau marah aku ke?s-sorry"Aku menarik tanganku namun dia menariknya kembali.

"Tzuyu"Eunwoo bersuara.

"err ye?"Dup dap dup dap jantungku berdetak.Aku memandang ke arah yang lain.Tak sanggup mahu bertentangan mata dengannya.

"Pandang mata aku"Eunwoo menarik daguku agar memandangnya. jantungku terasa seperti mahu terkeluar.

"Kau suka Jungkook?"Tanyanya dengan nada sayu.

"A-apa? Hahaha mestilah. D-dia kan boyfriend aku. Mesti lah aku s-suka dia"Kataku gagap.Tanganku dilepaskannya.

"Sorry kalau aku buat kau tak selesa.Aku pergi dulu. Bye"Katanya sayu lalu berdiri ingin ke pintu keluar.Namun tanpa berfikir panjang aku menarik tangannya.

"aku.. aku tak tahu"

******************************
*jungkook's pov*

"aku.. aku tak tahu"

Aku memegang dada yang terasa sakit.Seperti dipanah lembing.Dadaku turun naik menahan perit.Air mata yang bertakung ditahan.Aku menarik nafas dalam.

I'm  sorry Tzuyu.It's my fault to push you to love me when you are still not ready.

Aku mengatur langkah pergi dari situ.

"Jungkook"laung Mina dari jauh namun tidak didengariku.

"Kenapa dengan Jungkook tu?"Desis hati Mina.



         Ahh ape benda sis tulis dalan bab niiii HAHAHHAHA mengarut gila aduhaiii.Sis memang tabik dekat korang yang still baca cerita sis even merepeks + merapu ni.Sis akan cuba untuk perbaiki lagi ye huhu doakan sis sakses HAHAH over pulak kbye. Muah ❤

Oh before you go, i want to promote my friend's book (tzukook ff) ❤❤❤

https://my.w.tt/vMs1nB7cf8
Title book:My sweet stalker
By: hnkhlilah











Hot Guy meet Nerdy GirlWhere stories live. Discover now