Hommikul...
Kell on 11:37, ma ei ole ikka veel enda toast väljunud, ma olen nii nõrk. Ma mõtlen ainult Markole. Ema üritas mind veenda, et ma sööksin aga ma keeldusin.
Kirjutasin ka hommikul Markole paar kirja aga ta ei vasta mulle enam, kõik ongi läbi ta suutis mind unustada..
Keegi koputas mu toa uksele, see on ilmselt ema kuna isa on tööl. Ta ütles, et mulle on kaks külalist. Ma ei taha ju kedagi näha, ma olen oma silmad ära nutnud ning pole voodist püsti tõusnud. Emps avas mu toa ukse ja seal on Marko õed Leandra ning Merily.
Ma naeratasin neile oma fake naeratusega ja nemad olid mures nägudega. Nad tulid istusid ka mu kõrvale voodisse.
Merily: Keity, kuidas sul on?
Leandra: me kuulsime alles hommiku vara..
Mina: ma ei taha kellegiga rääkida, mul on korras kõik
Merily: tead, me küll ei suhelnud palju kuna ma ei ela kodus ja olid Leandraga rohkem aga Keity ka mina hoolin sinust palju. Marko ei ole kedagi nii palju armastanud nagu sind. Ma arvan, et te vajate lihtsalt pausi laadset asja et mõlemad taastuda kuna tean, et oled siiani ta südames. Me Leandraga läksime hommikul tema tuppa. Ta jõi, igalpool olid alko pudelid, nuttis ning vaatas sinu pilte
Mina: ta ei armasta mind enam. Ta ütles õhtul kui küsisin temalt, et kuhu kadus ta armastus minu vastu, mis sai meie plaanidest jne. Ta ütles, et kõik kadus meie tülide pärast. Aga ma ei petnud teda ausalt..*pühkisin enda pisaraid ja näitasin neile seda mida Raul kirjutas*
Leandra: mida vittu, ta mingi suur idioot. Nikkugu oma hoori edasi ja sind jätku rahule
Merily: Keity...ta armastab sind. Lihtsalt vahepeal vajatakse aega..
Rääkisime veel 10 minutit ja siis nad pidid edasi liikuma, nad ütlesid, et kui mul miskit on siis helistaksin. Nõustusin kuigi ma ei usu, et helistan. Tegime kalli ja nad läksid..
Õhtul...
Ma ei suuda ilma Markota olla, ma kirjutan talle veel. Äkki ta vastab ja andestab ning annab meile uue võimaluse.
Mina: sa ei ole mu kirjadele enam vastanud, ma loodan, et sa ei ole mind enda elust kustutanud kuna ma siiani armastan sind palju. Ma saan aru, et meil oli palju tülisi nende idiootide pärast aga loodan ikkagi, et suudad meie suhtele uue võimsluse anda..
Marko: paari kuu pärast oled mu unustanud, usu mind
Mina: ma ei unusta sind kunagi..ma ei suuda ilma sinuta..
Marko: usu mind sa unustad mu. Sa oled Keity Lumberg, tugev ja iseseisev noor neiu.
Varsti sureb su armastus minu vastu.Mina: armastus sinu vastu sureb alles siis kui ma ise ka suren...
BẠN ĐANG ĐỌC
Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]
Lãng mạnSee lugu räägib 16-aastasest Keityst. Tüdruk kes on jõukast perekonnast, ei usu armastusse ning jätab endast ülbe mulje. Keity ülbe maski taga peitub aga õrn ja haavatud neiu. Mis saab siis kui ühel päeval Keity tutvub 18-aastase Markoga ning poiss...