"Keity, ava silmad..."😩

129 10 0
                                    

Kuulsin, et keegi ütles "Keity, ava silmad" see on Kaspari hääl, sain oma silmad tasapisi avatud ning Kaspar aitas mind püsti ja toetas mind, et saaksin kõndida.

Ta pakkus välja, et läheksime tema juurde ning võin ööseks jääda sinna. Kaspar elab õnneks lähedal max 10 minuti kaugusel.

Kui tema juurde jõudsime siis liikusime terassile ning ma istusin ja ta läks kiiresti kööki ning tõi apelsini mahla meile ja istus.

Kaspar: ma tean, et sa ei usalda mind samamoodi nagu Silverit aga siiski tahaksin teada mis juhtus.

Mina: ma usaldan sind lihtsalt minevik on olnud minu jaoks hell teema, ning kuna me Silveriga oleme väiksest saadik koos olnud siis tema teab minust kõike

Kaspar: ma mõistan sind Keity.. mis ometi seal järve juures juhtus täna..

Mina: ma läksin sinna kuna uurisin Marko uue naise Carmeni kohta.. sain pilte ja screene kuidas ta ringi hoorab. Läksin sinna, et temaga rääkida aga lõpus selgus, et ta on Rebeca sõbranna ning ta on Rene, Rauli ja Rebecaga ühes kambas. Ta ütles, et nad mõtlesid pikalt kuidas mind ja Markot lahku ajada ning lõpuks saatsid sellest ajast Markole pildi kui Rauliga koos olin. Ütles, et peale seda suutis ta Markot veenda, et nad suhtesse läheksid ning ütles, et räägib Markole, et mina käisin teda sõimamas ja lükkamas..Kaspar ta on ka uurinud minu kohta, ta ütles, et..

Kaspar: mida Carmen ütles..

Mina: ütles, et nad ei lõpeta ennem kui nad on mu vaimselt nii nõrgaks teinud, et lõpetan kuskil haiglas või hullaris.. või hoopis teen enesetapu..

Kaspar: rahu..ma helistan Markole ja räägin temaga sellest, mina olen alati sinu kõrval ja Silver samamoodi

Ta tõusis püsti ja hakkas Markole helistama, loodan, et kõik läheb hästi nüüd.

Kaspar: yo mees, kuule mul üks jutt

Kaspar: põhimõtteliselt kuulsin, et sa uues suhtes Carmeniga

Kaspar: ei ei ma instast nägin

Kaspar: kuule Keity uuris ta tausta ja sai pilte ning screene kuidas Carmen ringi tõmbab ja läks järve äärde teda otsima aga seal Carmen sõimas ta näo täis ja rääkis, et ta Rebeca, Rauli ja Renega ühes kambas ja nad koos mõtlesid kuidas sind ning Keityt lahku ajada.

Kaspar: kuula lõpuni ning siis Carmen ütles, et räägib sulle, et Keity läks talle kallale jne, ning plaanivad Keity põhja viia, et teeks enesetapu või lõpetaks hullaris

Kaspar: ära usu teda, ma olin ise veidi eemal ja kuulasin pealt, Keity kukkus veel kokku ning tõin ta enda juurde toibuma

Kaspar: forreal lõpeta see jama, sa armastad Keityt, miks te ei võiks uuesti koos olla. Ära
nussi türa, mees võta kokku ennast palun

Ta lõpetas kõne ning tuli ja istus mu kõrvale ja ohkas. Ma ütlesin Kasparile, et lähen koju kuna mul pole enam üldse tuju. Tegime kalli ning ma liikusin välja.

Kõnnin mööda tänavaid ja mõtlen enda elule. Langev täht lendab ning ma soovin, et kõik oleks nii nagu oli varem, tahan tagasi Markot.

Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin