"Hei Keity, mäletad meid?"🥺

132 8 0
                                    

Kell 11:37..

Tegin ennast just enamvähem korda, pean korraks psühhiaatri juurest läbi käima ta tahtis mulle mingi testi või uuringu teha. Pean kell 12:15 seal olema.

Liikusin maja ette ning tellisin takso endale ja lasin end sinna viia ning siis käisin registratuurist läbi ja liikusin trepist ülesse.

Ülesse jõudes haaras keegi mu käest ja braavo siin on Marko õed Merily ja Leandra. Tõmbasin enda käe ära ja vaatasin neid.

Leandra: hei Keity, mäletad meid?

Mina: ega ma loll pole jah, mis vaja?

Leandra: sa pole enam meile kirjutanud ja me pole kaua näinud..

Mina: miks ma peaks?

Merily: miks sa meiega kuri oled? Keity me ei vihka sind ja ka meie tahaksime, et oleksid Markoga koos, meile ei meeldi see Hanna, me oleme kuulnud mis on juhtunud aga me siiski hoolime sinust

Mina: ma pean minema nüüd

Merily: ole nõus meiega ühe korra kokku saama, me saame sind äkki aidata ja kui sa siis meid enam näha ei soovi siis austame su soovi, sobib?

Mina: fine, tsau

Õhtul kell 21:37

Psühhiaater tahtis mulle mingi testi teha ja ütles, et mu depressioon ikka viimases astmes ning ütles, et ma üritaksin kuidagi vältida hetki mis tekitavad stressi.

Ütles, et ta soovitab mul vaba aasta võtta koolist või vajadusel kirjutab paberi. Ütlesin talle, et ma ei olegi uude kooli läinud kuna olin emotsionaalselt nii katkine ja lasin tal selle paberi kirjutada ning viisin selle kooli.

Hetkel istun suures toas ja vaatan filme ning pikutan ja joon klaasike veini..

Hetkel istun suures toas ja vaatan filme ning pikutan ja joon klaasike veini

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


Mõtlen enda mõtteid ja olen suht mase, kuulsin, et keegi kirjutas mulle. Võtsin enda telefoni laualt ja braavo see on Hanna..

Hanna: hei Keity, ma tean, et sa vihkad mind aga ma ei soovi, et sa ainult sellepärast vihkad mind, et ma Markoga koos. Ma ausalt ei tahtnud sulle kuidagi haiget teha. Mõistan su viha aga me võiksime ju siiski sõbrannad edasi olla?

Mina: kardad? Mina sinusuguse ussiga enam ära ei lepi ega suhelda ei soovi.

Hanna: kus sa võtad, et ma kardan

Mina: said lõuga ja nüüd üritad pugeda, kao minema minu elust ja sa parem hoolitse selle eest, et su lõust enam minu ette ei ilmu kuna järgmine kord sul enam nii hästi ei lähe.

Hanna: kõlab ähvardusena

Mina: mitte ei kõla vaid ongi.

Ta ei vastanud mulle enam ilmselt halab Markole ja hakkas kartma rohkem. Aga las kardab hea ongi. Mina selle ussiga enam rääkida ei viitsi ega taha temast midagi kuulda.

Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant