"Kallis ma armastan ainult sind ja meie tulevast last"❤️

120 8 2
                                    

Poolteist kuud hiljem..

Nüüdseks on juba mai kuu keskpaik. Olen rase olnud 8 nädalat, arst ütles, et mul sünnib tütar. Arst viskas nalja, et raudselt jäin enda sünnipäeval rasedaks.

Markol on puhkus läbi aga ta tahab nii palju minuga olla seega töötab nüüd kodus suuremate projektidega vahepeal ning kui väga vaja teda tööle siis läheb.

Marko ja kõik teised salatsevad nii palju täna ja ma ei mõista miks. Äkki nad magasid kehvasti? Ma ei tea. Kell on hetkel 16:00 ja Marko räägib telefoniga.

Ta lõpetas kõne ning ütles, et peab tööle minema ja seniks kutsub siia Hanna ja Liisbethi. Marko pani ülikonna selga ja ütles, et tal tähtis koosoleks. Naeratasin ja tegin kalli talle. Ta suudles mind ja tegi kõhu peale musi.

Siis helises uksekell ja tüdrukud jõudsid kohale ning Marko läks. Hannal ja Liisbethil on ka kleidid seljas ja istusime suurde tuppa.

Mina: miks nii pidulikult riides neiud?

Hanna: väljas on väga soe kusjuures

Liisbeth: jaa ning me ei leidnud üksteisele muid kleite haha

Mina: selge selge

Liisbeth: kuidas sul on?

Mina: hommikuti iiveldab palju ja on raske aga üldjuhul hästi. Väikseke ka kasvab juba 8. nädal

Hanna: vau juba? Nu siis varsti oled meie lemmik paksuke

Mina: kuule kuule

Liisbeth: haha

Mina: Mis sa naerad? kuulsin, et sul timmib Mattiasega jep?

Liisbeth: jaa

Mina: õnne teile, kuulge mis Cärolinist saanud? Ta ikka vihkab sind Hanna?

Hanna: jaa, muide talle meeldis Mattias ja kui sai aru, et Liisbeth ja Mattias sebivad siis hakkas Liisbethi ka vihkama

Mina: täiesti haige

Liisbeth: tegelikult me ei tahtnud sulle varem rääkida kuna ei tahtnud sulle stressi tekitada aga me üldse viskasime ta kambast välja

Mina: õigesti tegite

Istusime ja rääkisime veel kõigest tund aega ja siis neiud tahtsid minna järve äärde kuna soe ilm. Nad ütlesid, et pean ka kleidi selga panema ja hakkasime kõndima.

Õnneks mul hetkel on hästi ja hea olla. Kell on 17:18 ja see on umbes 10 minuti tee. Jalutasime ja meenutasime vanu aegu.

Hakkasime kohale jõudma ja siis tüdrukud ütlesid, et neil on üks üllatus ja nad katsid mu silmad paelaga ja juhendasid mind. Nad võtsid paela ära ning mu ees seisid minu vanemad, Marko vanemad ning Leandra ja Merily enda lapse ja mehega. Siis Mattias, Kaspar, Rene ja Silver ja isegi Rebeca oma mehega. Ma olin segaduses ja küsisin miks kõik siin on. Siis Hanna kattis uuesti mu silmad ja keeras mind teisele poole. Ning teised liikusid külgedele ja ma üllatusin.

 Ning teised liikusid külgedele ja ma üllatusin

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Siis tuli Marko ja ta laskus ühele põlvele. Ma olin nii üllatunud ja kõik naeratasid.

Marko: kallis ma armastan ainult sind ja meie tulevast last. Saatus on meie teele toonud takistusi mida oleme ületanud. Ma pole mitte ühtegi neiut nii palju armastanud nagu sind. Me saame tütre ja ma soovin sinuga elulõpuni koos olla. Seega kallis kas sa tuleksid mulle naiseks?

See kõik on nii armas üllatus, et mul hakkasid õnne pisarad voolama ja kõik ütlesid, et kõik on korras. Ma naeratasin ja ütlesin "Jah kallis ma tulen sulle naiseks". Ta pani mulle kihlasõrmuse sõrme ja võttis mind sülle ning suudles.

Kõik plaksutasid ja tulid meile õnne soovima ja meid kallistama. Rebeca, Leandra, Hanna, Merily ja Liisbeth karjusid "kuna pulmad tulevad". Marko ütles, et loodetevasti suvel.

Vanemad tulid ka mulle uuesti kalli tegema ja soovisid õnne mulle. Siis tulid Marko vanemad mind kallistama jälle ja soovisid samuti õnne meile.

Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora