Hommikul..
Liigume Markoga autosse, lähme tema juurde hommikusöögile, et seal rääkida. Mul on arsti aeg homme. Istusime autosse ja hakkasime sõitma. Me võtsime mulle puuvilju kaasa kuna muud ma ei soovi hetkel.
Ma tegelt kardan, Marko vanemate reaktsiooni samamoodi nagu algul kartsin enda vanemate reaktsiooni. Leandra on ka kodus ning Merily oma perega enda kodus.
Jõudsime maja ette ning Marko parkis auto ära. Liikusime käsi käes tuppa ja kööki. Laud on juba kaetud. Teised istusid laua taha ja mina ja Marko tükeldasime puuvilju. Ning siis istusime samuti laua taha.
Marko isa: noored mis uudis teil oli?
Marko: meie uudis on, et Keity on rase
Marko ema: palju-palju õnne
Leandra: oo ma saan jälle tädiks, palju õnne Keity
Mina: aitäh
Marko ema: Keity kaua oled juba rase olnud ja kas tuleb poiss või tüdruk?
Mina: hetkel ma ei tea, homme on arsti aeg mul
Marko ema: anna meile ka teada kindlasti, kumba ise ootad rohkem?
Mina: mul pole vahet, peaasi, et tuleb terve laps
Marko ema: õige
Sõime lõpuni ja veidikene veel rääkisime ning siis hakkasime Markoga ära liikuma. Panime jalatsid jalga ning liikusime autosse. Me sõidame hetkel psühhiaatri juurde. Tahan, et ta teeks mulle uue testi ja ütleks kas raseduse ajal pean neid tablette võtma või ei.
Jõudsime parklasse ja liikusime registratuuri sealt öeldi, et mu psühhiaatril praegu vaba aeg, ta helistas talle ja teavitas teda ning ta oli nõus mind vastu võtma.
Liikusime ülesse ja sain kohe psühhiaatri kabinetti.
Õhtul...
Mina ja Marko jälle kaisutame üksteise kaisus, psühhiaatri juures läks hästi ta ütles, et võime teraapiatega üritada, et siis ma ei pea tablette võtma.
Marko on mind nii palju hellitanud, toob toidu voodisse ja jne. Ma ütlesin, et ma ei ole väike laps ja saan ise hakkama aga ta on nii vaimustuses sellest, et me saame lapse. Ja eks ma ise olen ka.
Homme on arsti aeg ja siis saan teada kaua olen rase olnud ja kui hästi läheb siis saan ka teada kas poiss või tüdruk tuleb.
Panime Markoga mingi netflixi filmi tööle ja siis ta ütles, et Rene oli ka meile õnne soovinud ning oli kurb olnud, et me temaga enam joomas ei käi. Aga ta ongi selline naljamees.
ESTÁS LEYENDO
Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]
RomanceSee lugu räägib 16-aastasest Keityst. Tüdruk kes on jõukast perekonnast, ei usu armastusse ning jätab endast ülbe mulje. Keity ülbe maski taga peitub aga õrn ja haavatud neiu. Mis saab siis kui ühel päeval Keity tutvub 18-aastase Markoga ning poiss...