20. august
Oleme Markoga jälle tihti tülitsenud ja ka praegu tülitseme jälle. Oleme kodus praegu ja me lihtsalt karjume ning mul pisarad silmas juba.
Rebeca jälle hävitab meie suhet ja teeb koos Rauli ja Renega kõik, et mind litsiks ja ma ei tea kelleks veel tembeldada. Ja luuletavad asju kokku.
Marko: sina rääkisid, et meie aind tülitseme ja peksan sind? kas sa oled debiil v? kus tuli mõte sellist valet rääkida?
Mina: palun rahune, sa ju tead, et see nende kolme mingi järjekordne vale, et meid lahku ajada
Marko: ahah ja sina siis hoorad minu seljataga Rauliga jap? Mõnusalt litsi paned ikka, ma tegin kõik, et meil oleks hea olla ja et sind õnnelikuks teha ja sina hoorad?!!!
Mina: ma ei ole sind petnud kallis..
Marko: ära ütle mulle kallis, ära fucking hala ma nägin pilte
Mina: omg need on mingid vanad pildid sellest ajast kui ma temaga koos olin ja mida sa sellega mõtled?
Marko: et mida ma sellega mõtlen v? Aitab, see korter jääb sulle ja meiega on kõik
Ma langesin maha nuttes, ta läks enda asju pakkima. Ta on veidi joogine ka. Ei või olla see ei saa tõsi olla.
Ma tõusin püsti ja kõndisin talle lähemale ja palusin teda veel aga ta pani juba kõik kotti ning pani võtmed lauale ja läks minema.
Ma nutsin nii palju, kuulsin, et mulle tuli kiri suunasin pilgu telefonile ja braavo see on Raul.
Raul: kuidas üllatus meeldis tibuke😉
Mina: värdjas sa kahetsed seda
Raul: kullakene ma ei karda sind või annad mulle ka nussi?😄
Mina: looda edasi, kaduge minema kõik minu elust
Raul: haha me veel näeme
Ma viskasin telefoni enda kõrvale, mida ma teen nüüd ma kaotasin Marko.. ma ei suuda ilma temata olla. Ma ei saa tal lasta lahkuda ma pean kirjutama talle.
Võtsin uuesti enda telefoni kätte, võtsin enda ja Marko chati lahti ning ta on juba kõik meie nicknamed, värvi ja like muutnud tavaliseks.
Mina: Marko, palun ära jäta mind kallis..mis sai sellest, et me ei jäta üksteist? Mis sai meie plaanidest? Kuhu kadus su armastus minu vastu.. ma saan aru, et meie suhtes on palju tülisi nende idiootide pärast aga palun proovime veel korra..Ma vajan sind kallis..Raul kirjutas mulle "kuidas üllatus meeldis tibuke😉" see on ju ilmselge, et tema on selle taga. Palun Marko andesta..
Marko: Keity millest sa aru ei saa, et meiega on kõik? Mu armastus sinu vastu kadus nende tülidega, kõik kadus. Mis rolli see enam mängib kui isegi Raul oli selle taga? Lähme sõbralikult laiali Keity
Mina: ei palun..kus sa oled?
Marko: koju vanemate juurde tulin
Mina: ma pakin enda asjad kokku, ning toon sulle võtmed ja lahkun samuti..
Kõndisin meie tuppa ning avasin kapiukse ja hakkasin asju kohvrisse panema, mul siiani pisarad voolavad ma ei suuda seda uskuda, et kaotasin Marko..
Kell on 21:09, panin viimased asjad veel kohvrisse ning olin valmis liikuma, haarasin võtmed kaasa ja otsustasin, et kõnnin. Sinna on 15-20 minutiline tee.
Lõpuks jõudsin nende maja ette, koputasin uksele ning Marko ema avas kurvalt ukse ja andsin võtmed talle. Ta ütles, et viib autoga mu koju ja istusime tema autosse.
Marko ema: mul on nii kahju, et nii läks..
Mina: mul ka, ma lihtsalt ei jaksa enam eluisu kaob jälle
Marko ema: ära lollusi tee palun ja ma olen endiselt sulle iga kell olemas samamoodi ka Leandra ja Merily, ma arvan, et Marko vajab lihtsalt aega
Mina: ta ütles, et ei armasta mind enam *hakkasin hullemini nutma*
Marko ema: rahu rahu kallikene
Jõudsime kohale ja palusin tal minuga kaasa tulla ja mu vanematele seletada ise mis juhtus kuna ma ei suuda rääkida. Ta tegi mulle veel kalli ning vanemad andsid mulle mu rahustite taolised tabletid et ma rahuneksin.
Nad saatsid mu veel minu tuppa ja aitasid mu pikali ning ajapikku hakkasin rahunema ja jäin magama..
ESTÁS LEYENDO
Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]
RomanceSee lugu räägib 16-aastasest Keityst. Tüdruk kes on jõukast perekonnast, ei usu armastusse ning jätab endast ülbe mulje. Keity ülbe maski taga peitub aga õrn ja haavatud neiu. Mis saab siis kui ühel päeval Keity tutvub 18-aastase Markoga ning poiss...