Aasta aega hiljem..
Oleme siiani Markoga väga õnnelikud ja tunneme ikka liblikaid kõhus. Ma sain mõned kuud tagasi 18 ning meie pisike printsess Susanna sai aastaseks.
Hanna ja Kaspar on ka endale juba lapse saanud väikse noormehe Davidi kes on hetkel 3-kuune. Meie seltskond kaasa arvatud mina oleme suureks kasvanud ja oleme kõik suhtes. Me ei käi enam pargis või järve ääres istumas aga siiski üritame kuus 2-3 korda kõik kokku saada.
Rebeca saab samuti oma mehega lapse. Kõik on õnnelikud ning mina ja Marko oleme oma suurimad takistused ületanud. Saame öelda, et meie suhe on käinud läbi tulest ja veest aga see on ainult meie armastust suurendanud.
Mina ja Hanna oleme nüüdseks taas parimad sõbrannad. Ja kõigil teistel läheb ka hästi. Mattias ja Liisbeth kolisid kokku. Rene on juba pool aastat koos ühe Mirelliga, ta on ka hästi tore neiu. Silver on samuti suhtes ühe Simonaga, tema on ka hästi tore neiu.
Silverit näen ma kõige rohkem kuna ta käib tihti külas. Või kui käime minu vanemate juures siis ta tuleb ka sinna selleks ajaks.
16-aastaselt olin metsik neiu kes ei uskund armastusse, seni kuni tutvusin Markoga. Meie suhtel oli küll palju takistusi aga lõpuks saime ilusti kokku. Väga armsa lapse ning ka abiellusime.
See elu on suurepärane ning ilus. Ma olen koos kõige kallima inimesega, meil on laps kellest kasvab ilus ja tubli laps. Räägin nagu oleksin juba vanaema aga siiski kõik on hästi.
Mina ja Marko plaanime lähiajal ühe lapse veel saada, et Susannal ei oleks kunagi igav ning ta saaks koos üles kasvada enda õe või vennaga.
Ma lihtsalt ei suuda kirjeldada seda kui õnnelikuks naiseks on mind Marko teinud. Koos temaga tundub isegi suur mure vms nii väiksena. Koos Markoga ma suutsin terveks saada sellest depressioonist, me suudame koos kõike.
ESTÁS LEYENDO
Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]
RomanceSee lugu räägib 16-aastasest Keityst. Tüdruk kes on jõukast perekonnast, ei usu armastusse ning jätab endast ülbe mulje. Keity ülbe maski taga peitub aga õrn ja haavatud neiu. Mis saab siis kui ühel päeval Keity tutvub 18-aastase Markoga ning poiss...