"Keity Lumberg, võid tulla"

124 10 0
                                    

Kell on 11:40 ning me just jõudsime registratuuri, ütlesin enda nime ning ta lubas meil edasi liikuda. Jõudsime kabineti juurde ning rääkisime veidi vaikselt juttu.

Ma ei taha üldse tegelt minna, kuid muud valikut ei ole..poisid tegid mulle kalli ja rahustasid mind ning ütlesid, et kõik saab korda varsti. Psühhiaater avas enda kabineti ukse ning lausus "Keity Lumberg, võid tulla". Tõusin püsti ning läksin sinna kabinetti.

Psühhiaater: näen, et oled jälle liimist lahti, mis juhtus Keity, mis sind vaevab, räägi mida sa tunned.

Mina: mina ja Marko läksime lahku, mul on raske, ma tunnen, et midagi positiivset enam ei eksisteeri, et olen tähtsusetu ja mind ei ole enam vaja.

Psühhiaater: miks te lahku läksite? Need on loomulikud tunded mida tuntakse kui kaotatakse keegi kes oli kallis.

Mina: tema ex ja parim sõber ning minu ex üritasid terve aja meid lahku ajada ning lõpuks see õnnestus, nad saatsid Markole pildi kus ma olin kunagi enda exi Rauliga veel koos ning väitsid et see on alles tehtud pilt, et ma petsin teda aga see ei ole nii..Marko ex Rebeca kirjutas mulle ja rääkis sõbralikult ja mainis, et Markol uus neiu juba mingi Carmen..

Psühhiaater: ma arvan, et Marko peas valitses segadus ning ainus mida ta suutis teha oli see, et sinust eemalduda. Ta otsib ilmselt nii öelda asendust, et olla tugev. Tema südames oled sa ilmselt siiani, mis puutub tema exi siis tea, et ka temal on ilmselt kurjad plaanid alles, anna Markole aega natukene ja ta tuleb ise sinu juurde tagasi.

Mina: ma lihtsalt ei jaksa *hakkasin nutma*

Psühhiaater: võta paberit, nutta võid alati see leevendab natukene südame valu. Keity need tabletid mis ma sulle välja kirjutasin neid võta edaspidi iga hommik kuu aega ja siis vaatame kuidas su seisund on, sul on oht jälle langeda depressiooni aga tablettide abiga peaksime sellest võitu saama.

Rääkisime veel pool tundi ja siis sain ära minna. Avasin ukse ja Silver ning Kaspar tõusid püsti ning tegid kalli mulle.

Nad ütlesid, et saadavad mu koju. Tellisime takso ning 10 minuti pärast olime kohal. Tegin neile kalli ja läksin tuppa. Kedagi pole kodus, vanemad on tööl. Kõndisin enda tuppa ning istusin maha ja hakkasin nutma...

Tabletid iga hommik, nad teevad mu hulluks. Ma ei taha nii olla, ma ei ole ju hull. Tahan Markot tagasi. Kas tõesti ta unustas mu juba..

Võtsin enda läpaka ja minus kerkis nagu hunnik viha, ma vaatasin Marko insta kontot kus leidsin ka selle uue libu, Carmen oli teda tag'inud.

Võtsin enda läpaka ja minus kerkis nagu hunnik viha, ma vaatasin Marko insta kontot kus leidsin ka selle uue libu, Carmen oli teda tag'inud

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


_Carmen.Aasaberg_: olen kõige õnnelikum w/_Marko.M_
_Marko.M_: armastan sind kallis❤️🔒

Lugesin ja vaatasin Carmeni kontot "armastan sind kallis" ma otsin selle libu ülesse aga ennem uurin selle eide tausta.

Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang