3 kuud hiljem🥺

129 9 2
                                    

Mina ja Marko oleme nüüdseks juba 7 kuud lahus olnud. Minu seisund ei ole jätkuvalt muutunud, olen palju lõikunud ja iga päev nutnud.

Ma ei ole psühhiaatri juurde tagasi läinud. Elan ikka veel siin korteris, kus on nii palju mälestusi. Mina ja Marko pole enam isegi rääkinud ning see teeb nii haiget.

Isegi Rebeca üritas vahepeal Markoga rääkida ning vabandas tema ees ja uuris temalt kas ma saaksin uue võimaluse. Muidugi Marko vastas eitavalt. Imestan, et Rebeca üritab mind nii palju aidata aga kahjuks see ei muuda enam midagi.

Võibolla nüüdseks ongi Marko minust üle saanud, oleme paar korda näinud ja paar korda olen talle kirjutanud kuid ta vastab pohhuistlikult ja ülbelt mulle.

Kuulsin, et Marko ja Hanna plaanivad kokku kolida, kuidas see elu saab nii ebaõiglane olla, me olime Hannaga 2 aastat parimad sõbrannad ja ta lõi mulle noa selga.

Silver, Kaspar ja Rene on mulle väga palju toeks olnud ning üritanud mu tuju üleval hoida aga ma ei ole enam väga väljas käinud.

Rene ja Kaspar suhtlevad jälle Markoga ning Rene on taas Marko parim sõber. Poisid ütlesid, et Marko pole minust kordagi rääkinud.

Ma pean midagi ette võtma ma ei lase Markol ja Hannal kokku kolida. See ei saa tõsi olla, et Marko on minust üle saanud.

Armastus läbi pisarate [LÕPETATUD]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz