•9•

1.1K 139 105
                                    

༄༄༄

Lisa'dan;

"Hoş geldiniz Lisa Hanım."

Sekreterim Ji Eun'un dedikleriyle beraber hafifçe gülümsedim ve kafamı aşağı yukarı sallayarak ceketimi çıkartıp ona verdim. "Ortalık niye bu kadar sakin? Sabah Woo Bin Bey'le yapılan toplantı olumsuz mu oldu?"

Ji Eun, dediklerimle beraber kafasıyla beni onaylamış ve, "Maalesef olumsuz oldu efendim ama hiç beklenmeyen bir şey de gerçekleşti." diyerek kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.

"Ne oldu ki?" Masama doğru ilerleyip sandalyeme oturduğumda Ji Eun'da hafiften aşağıya doğru kaymış olan gözlüklerini yukarıya doğru çıkarmıştı. "Jennie Hanım buraya geldi ve bu sırada Woo Bin Bey'le karşılaştılar."

"Jennie Hanım mı? O kim?" Hâlâ daha anlayamadığım için kaşlarım çatılı bir haldeyken, Ji Eun ise yeniden dudaklarını aralamıştı. "Efendim, sizin evinizdeki yeni hizmetliymiş sanırım. Yani şirkettekiler öyle diyorlardı, ben de onlardan duydum."

Bu Jennie, o Jennie miydi yani?

Şaşkınlıktan olsa gerek gözlerim hafifçe açılırken, kaşlarım da yukarıya doğru kalkmıştı. "Jennie'yle karşılaşınca ne oldu peki? Ayrıca, Jennie'nin burada ne işi vardı da Woo Bin Bey'le karşılaştı?"

Dediklerimle beraber birkaç saniye boyunca etrafına bakındığında, gözlerinin son odağı masamın hemen ön tarafındaki koltuklar olunca da zaman kaybetmeden ona karşılık, "Otursana Ji Eun." demiştim.

Ji Eun anında geçip otururken, ben ise merakla ona bakmaya başlamıştım. "Öncelikle Woo Bin Bey, ortaklık teklifini reddetmiş. Neyse işte, o şirketten ayrılmadan önce de Jennie Hanım Yoongi Bey'in takım elbisesini getirmek için şirkete gelmiş. Sonra yanlışlıkla Jimin Bey'le çarpışmışlar ve Jennie Hanım'ın elindekiler de yere düşmüş."

Hayrete düşmüş bir şekilde güldükten sonra sandalyemde iyice geriye doğru yaslandım ve şaşkınlığımı bastırmaya çalıştım. "Devam et Ji Eun, sonra ne olmuş?"

"Tam bu sırada da oradan Woo Bin Bey geçiyormuş ve yerdeki bir çizim dikkatini çekmiş. İşte bu çizim de Jennie Hanım'a aitmiş ve Woo Bin Bey'de bu elbise tasarımına hayran kalmış. Bu sırada Jin Bey'de, Jennie Hanım'ın bu şirketin asıl tasarımcılarından olduğunu falan söylemiş ve Woo Bin Bey'de şu ortaklık işini bir kere daha düşüneceğini söyleyerek şirketten ayrılmış."

"İnanılmaz doğrusu... Sadece birkaç saat geç geleyim dedim şirkete, olanlara bak!"

Kendi kendime söylendiğimde aklıma yeni bir şey geldiği için kafamı tekrardan Ji Eun'a doğru çevirdim. "Peki üvey babamın haberi var mı bundan? Yani sonuçta Jennie bu şirkette çalışmıyor. Kaldı ki, evimizde hizmetli olarak çalışıyor. Yani resmen, çık çıkabilirsen işin içinden..."

"Jin Bey, Woo Jin Bey'le konuşmaya gitmişti. Sonuç ne oldu bilmiyorum ama ortalık bayağı bir karıştı ve şu anda ortalığın bu kadar sakin ya da sessiz olması da, tam olarak fırtına öncesi sessizlik gibi."

Ji Eun'un dediklerini kafamla onayladığımda, Jennie'nin çok beğenilen şu elbisesini de oldukça merak etmiştim. "Bu arada Lisa Hanım, Taehyung Bey'le olan toplantınıza 5 dakikadan az bir süre kaldı. Haber verirsin bana demiştiniz de, o yüzden söyleyeyim dedim."

Tailed StarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin