༄༄༄
Lisa'dan;
"Taehyung, hayır! Hem daha çok erken hem de hiç hazır değilim buna, lütfen!"
Taehyung beni elimden tutarak çekiştiriyordu ve ben de onu durdurmaya çalışıyordum fakat o kadar güçlüydü ki hiçbir şekilde onu durduramıyordum.
"Lisa, neyin erkeninden bahsediyorsun sen Tanrı aşkına ya?! 3 hafta oldu biz ilişki yaşamaya başlayalı ve sen hâlâ daha erken diyorsun!"
"Taehyung, 3 hafta oldu sadece! 3 yıl olmuş gibi davranmasana!"
Dediklerimle beraber omuzlarını silkmiş ve evdeki büyük salona doğru ilerlemişti. "Şu zamana kadar yeterince gizli saklı yaşadık zaten bir şeyleri. Artık böyle olsun istemiyorum."
Bu adam harbiden kafayı yemişti ya!
Lansmanın üzerinden tam olarak 3 hafta geçmişti ve bu 3 haftada da ilişkimiz iyice ilerlemişti. Tamam, zaten ilişkimizin ilerlemesine benim de bir sözüm yoktu ama yine de annemlere söylemek için hiç hazır hissetmiyordum.
Şu zamana kadar Min Ji bile benden nefret ediyor olmasına rağmen bizi Taehyung'la gördüğünü gidip annemlere söylememişken, gidip kendi ayağımla teslim olmak da fazlaca zordu şu an için.
Geçen zamanlarda Min Ji'nin Taehyung'a ve bana karşı yaptığı ima da aslında tam olarak bu yüzdendi. Taehyung'la beni yakınlaştığımız bir zamanda yakalamasına rağmen yine de garip bir şekilde kimseye hiçbir şey söylememişti. Bir gün bunun nedenini sorduğumda ise hiç beklemediğim bir cevap vermişti.
Babamın bir başkasıyla daha evlenmesini istemediğim için ortalığı karıştırmadım gibi bir şeyler demişti bana. İşime geldiği için de hiçbir şey dememiştim ve bu aramızda bir sır olarak kalmıştı ama şimdi her şey açığa çıkacaktı ve ben, bunu yapmaması için Taehyung'u asla ikna edemiyordum.
Ayrıca, şu geçtiğimiz 3 hafta boyunca da her şey o kadar güzel gitmişti ki...
Lansmandan sonra Woo Bin Bey şirketimize gelmiş ve ortaklığı kabul etmişti. Ayrıca, Jennie ve üzerinde taşıdığı o elbiseyle beraber de tam anlamıyla piyasayı sallamıştık. Şirketin gelirleri düşündüğümüzden daha da çok artmış ve birçok ünlü şirket bizimle çalışmak istemişti.
Bunların yanı sıra ise; Namjoon ile Jisoo'nun, Jungkook ile Rosé'nin, ben ile Taehyung'un ve son olarak da sürpriz çift olan Jimin ile Jennie'nin ilişkisi de gayet iyi gitmişti. Hatta Namjoon ile Jisoo bir haftalığına tatil amaçlı Paris'e bile gitmişlerdi.
Bunların yanı sıra Jimin'in bir ilişkisi olmasına ve de bu kişinin Jennie gibi aklı başında bir kız olmasına da evdeki herkes çok sevinmişti. En çok sevinenler arasında da kesinlikle üvey babam vardı.
Ayrıca, Jungkook'un Rosé'yle olan ilişkisini de yine evdeki herkes öğrenmişti ve bunun için de gayet mutlu olmuşlardı. Yani kısacası her şey mükemmel gidiyorken, birden Taehyung alelacele odama gelmiş ve tüm herkese ilişkimizi söyleyeceğinden bahsetmişti.
Bir ilişkimiz olduğunu şu an için sadece Rosé, Jisoo ve Jennie biliyorken diğerlerinin de öğrenecek olması beni oldukça tedirgin ediyordu. Yani bizim diğerleri gibi pek de normal bir ilişkimiz yoktu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tailed Star
Fanfic"Bu elbisenin üzerindeki desenlerde de olduğu gibi ışıl ışıl parlaması için, elimizden gelenin en iyisini yapacağız kesinlikle." ༄ Kuyruklu Yıldız • Bts❦Bp ༄ Jenmin • Rosékook • Taelice • Namsoo ༄ Başlangıç Tarihi: 27.06.2020 ༄ Bitiş Tarihi: 28.07.2...