.・。.・゜✭・5.gün.・。.・゜✭・

1.5K 228 241
                                    

Changbin'den.

"Yeni göreviniz biraz farklı, şu an bir rüyadasınız. Rüyalar alemine hoş geldiniz. Çıkmaya çalışacaksınız, çıkamazsanız bum, öleceksiniz. Olaylar zorlaştığından ipucu verilmeyecek. Başarılar."

Hepimiz şaşkınlıkla etrafa bakıyorduk, yeşil bir alandaydık. Rüya olsa dahi temiz hava ciğerlerimize nüfuz ederken rahatlamış hissediyordum. Bang Chan hyung elini alnına vurarak konuştu.

"Birde bu çıktı, neyse başarabiliriz."

Herkes sıkıntıyla iç çekerken onaylayan mırıltılar çıkarıyordu, bu durum artık gerçekten sinir bozuyordu. Chan hyung moral vermeye çalışsa dahi onunda bıktığı besbelli ortadaydı. Hyunjin konuştu,

"Bıktım artık bu salak oyunlardan. Hiç birimiz burda olmak istemiyoruz, zorla tutuyorlar bizi! Yeter artık hergün 'bugün ölecek miyim?' diye düşünmekten bıktım!"

Hepimiz aynı fikirdeydik ama yapacak bir şey yoktu, bir anda Seungmin'in gözünün içi parladı ve heyecanla konuştu,

"Hey çocuklar, rüyalar alemindeymişiz değil mi? Bu da olanları yönetebileceğimiz anlamına gelir."

Herkesin gözünün içi parlamıştı, Jisung gülümseyerek konuştu,

"Bu istediğimiz herşeyi yapabileceğimiz anlamına geliyorsa burdan çıkabiliriz!"

Chan hyung cümleyi devam ettirdiğinde hepimiz heyecanlanmıştık. Gerçekten burdan çıkabilecek miydik?

3.kişiden.

8 genç akıllarına gelen şeyi deniyorlardı, denemeye başladıkları gibi sensörler alarm vermeye başladı. Uyarı sesi tüm şirketi doldururken asistan Jung koşarak yönetim bölümüne ilerledi, sorunu öğrenmeliydi yoksa patronu onu bitirirdi.

Topuklu sesleri yönetim bölümüne ulaştığında yönetim başkanı telaşla konuşmaya başladı,

"Efendim planlamadığımız şeyler oluyor. Rüya aleminde oldukları için istedikleri her şeyi yapabiliyorlar ve burdan çıkmaya çalışıyorlar. İşe yarıyor ve engel olamıyoruz, ne yapacağız?"

"Seni beceriksiz! Ne yaptın böyle?"

"Hanımefendi bunu seneler boyunca yaptık ama hiç böyle bir şey olmadı, ilk kez oluyor ve ne yapacağımız hakkında hiç bir fikrim yok.."

"Onları ordan çıkaramaz mısın?"

"Hiç denemedik, bir anda çıkarırsak zarar görebilirler."

"Ne olursa olsun onları ordan çıkart, eğer onlar kaçarsa emin ol ikimizde kovuluruz."

"P-peki."

"Acele et."

Asistan Jung'un gözü kararmıştı, tek düşündüğü onları engellemekti. Onlar gerektiğinden fazla zekiydiler ve bu...sinir bozucuydu.

Asistan'ın elinde olsa onları hemen bugün öldürürdü ancak bunu yaparsa patronu da onu öldürürdü. Onlardan kesinlikle nefret ediyordu.

Kafasında bir plan yaptı ve patronunun odasına doğru yol aldı. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğinde Park Jinyoung kafasını uğraştığı dosyadan kaldırdı. (Jyp)

Jung Hyeri yavaş ama kararlı adımlarla siyah deri koltuğa oturdu ve konuşmaya başladı.

"Az kalsın kaçmayı başarıyorlardı efendim."

"Ne? Cidden bu oldu mu? İmkansız..."

Asistan Jung herşeyi teker teker anlattığında patronunun ağzı açık kalmıştı, aklından onların gerçekten çok zeki olduğu geçiyordu.

Park Jinyoung biraz düşündü ve aklına gelen sinsi planla sırıttı, onlar zekiyse kendisinin daha zeki olduğunu düşünüyordu.

"Kapıları aç Hyeri, ama adım attıkları anda tavandan düşen bir bıçakla kafaları uçsun. Madem o kadar zekiler, bunu da başarsınlar."

Asistan Jung'un bu fikir karşısında ağzı açık kalmıştı. O da ölmelerini istiyordu ama kesinlikle bu kadar canice olmasını istemiyordu...yapacak bir şeyi olmadığını bildiği için onaylayıp yönetim departmanına doğru yol aldı.

Bu sırada 8 genç yavaş yavaş uyanıyorlardı. Planlarını tam gerçekleştirecekleri sırada bir anda kendilerini burada tekrar o lanet asansörde bulmuşlardı, cehennem asansöründe. Hemde keskin bir baş ağrısıyla.

Şükür ki baş ağrısından başka bir zarar almamışlardı. Hepsi tamamen kendilerine geldiklerinde olanlar hakkında merakla konuşuyorlardı, az kalsın buradan kurtulacaklardı.

Onlar hararetle konuşmalarına devam ettikleri sırada asansörün kapısı büyük bir sesle açıldı. Hepsi sesten korksalar da gördükleri görüntü karşısında şaşkınlıkla kalmışlardı.

Hepsi bugünkü olaydan dolayı kapıların açıldığını düşünerek mutlu bağrışmalar eşliğinde kapıya doğru ilerlemeye başladılar...

-------------

Umarım zevk alarak okuyorsunuzdur, oy vermeyi ve düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın♡

Hellevator -skz- (√)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin