Bölüm adına dikkat edelim çünkü bir dahaki bölüme girmeden önce 26.günün gecesini göreceğiz. Daha sonra 27.güne geçeceğiz
irem_bts_kingtanboys 'a ithafen~♡
İyi okumalar^^
O yorgunlukla hepsi uyuya kalmıştı fakat Chan acıyla kıvranıyordu. Ne yapmalıyım diye düşünüyordu sadece, acı çok yoğundu ve dayanılacak gibi değildi.
Ayrıca bulundukları durum da uyumasına engel oluyordu. Saat oldukça geç olsa da Chan uyumamıştı.
Sonunda dayanamadı ve kanla sırılsıklam olmuş hırkayı tutarak ayağa kalktı.
"Nereye hyung?" Changbin uykulu sesiyle sorduğunda Chan nasıl uyandığını düşündü.
"Bir arkadaşım vardı, onu arayacağım yolları bulabilirsem. Onun da küçük olsa dahi bir çetesi var belki koluma yardımcı olabilir."
"Dışarı çıkman zaten çok tehlikeli üstüne üstlük iki gündür doğru dürüst uyuyamadın. Bayılıp kalacaksın bir yerde, uyu yarın beraber gideriz"
"Çok kötü, uyuyamıyorum Changbin"
Changbin düşündü ve gözlerini ovuşturarak ayağa kalktı.
"Pekala, beraber gidelim o zaman."
"Hayır uyu sen gerek yok"
"Hyung ısrar etme tek başına gitmene izin vermeyeceğim"
Chan biraz düşündü ve haklı olduğu kanısına vardı. Kafa salladı ve kapıya ilerledi.
Diğerlerini uyandırmamak için sessizce dışarı çıktılar, karanlık ve soğuk gecenin içinde yürüyorlardı.
Saatleri olmasa da saatin epey geç olduğu gökyüzünden belli oluyordu.
"Hyung arkadaşının tam yerini biliyor musun?"
"Biliyorum ama baya eskiden geldiğim için tam emin değilim, sadece sokaklar tanıdık geliyor."
"Ya bulamazsak?"
"Bulmalıyız"
Changbin kafa salladı ve Chan'ın yanında yürümeye devam etti.
"Hey! Siz kimsiniz de bu saatte bizim mahallemizde yürümeye cürret ediyorsunuz?"
İkisi yavaşça kafalarını çevirip konuşan adama baktı. 30'lu yaşlarının sonunda sarhoş gözüken bir adamdı ve yanında birkaç kişi daha vardı.
İlk başta onları takip eden kişiler olduklarını düşünüp endişelenseler de sonradan sadece sokak serserileri olduğunu anlayıp rahatlamışlardı.
Yine de durumlarının iyi olduğu söylenemezdi.
"Ne saçmalıyorsunuz?" Changbin onlara bakarak konuştuğunda Chan'da konuşmak için gücünü toplamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hellevator -skz- (√)
Fanfiction"Cehennem asansörüne hoşgeldiniz." ------------ [♫︎Stray Kids - Hellevator♫︎] [Yazdığım ilk fic olduğunu dikkate alarak okuyunuz.♡]