Medya bölümle alakalı dinleyin ve altyazısına bakarsınız, bunu dinleyerek yazdım :")
Bol bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın ~
Geçmişten kesitler, 3.kişiden.
"Changbin onu artık unutmalısın."
"O kadar kolay değil anne..."
"Oğlum insanlar hatalar yapar, sende bir hata yaptın ve pişmansın. Bunu bir tecrübe olarak düşün."
"Anne onu seviyordum.."
"Ama onu kandırdın."
"Yüzüme vurma."
"Niye böyle bir şey yaptın oğlum? Kendini olmadığın biri gibi tanıtıp sana ait olmayan bir karakterle sevgili oldun?"
"İşlerin böyle olacağını bilmiyordum."
"Yine de yalan söylememeliydin."
Changbin'in aklını eski anılar doldurdu, geçmişi zihnini esir aldı.
17 yaşında iken bir sosyal medya hesabında sahte bilgilerle bir kimlik oluşturup insanlarla konuşmaya başlamıştı. İsmi, yaşı, şehri ve diğer her şeyi uydurmadan ibaretti.
Orda bir çocukla konuşmaya başladı, hayat dolu bir çocuktu. Adı Lee Yongbok'tu. Her geçen gün daha da yakınlaştılar.
Yongbok ona açılıp onu sevdiğini söyledi, aynı duyguları hisseden Changbin'de itiraf etti ve sevgili oldular. 19 yaşına kadar konuştular, koskoca iki sene.
Bu iki senede birbirlerinden hiç bir fotoğraf veya ses istememişlerdi. Onların ayrıcalığı sadece karakterlerine aşık olmalarıydı.
Changbin her geçen gün yalan söylediği için pişman oldu, iki sene boyunca hiç rahat bir nefes alamadı. Hayatının merkezi olan çocukla bu dereceye gelmelerinin nedeni olmadığı biri gibi davranmasıydı.
Nasıl olsa kimse onu olduğu gibi sevmezdi.
Yine o gecelerden biri gelip çatmıştı, herkes kendi bölgesine çekilmiş şehri sessizlik kaplamıştı. İnsanlar kendileriyle baş başa kalmış karanlıkta gerçeklerle yüzleşiyorlardı.
Changbin ise konuşmalarını tekrar okuyordu, kurdukları onca hayal yüzünde buruk bir tebessüm oluşturuyordu.
Vicdanı konuştu yine, ona bir sürü şey söyledi.
"İğrençsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hellevator -skz- (√)
Fanfiction"Cehennem asansörüne hoşgeldiniz." ------------ [♫︎Stray Kids - Hellevator♫︎] [Yazdığım ilk fic olduğunu dikkate alarak okuyunuz.♡]