leeminminsung 'a ithafen umarım beğenirsin~♡
3.kişiden.
Çocukların hepsi mutluluk ve korku karışımı duygular yaşıyorlardı.
Jeongin Chan'dan ayrılmadan sordu.
"Nasıl çıkacağız hyung?"
"Şu an kimse hareket edemez, acil durumda olduğu gibi tüm kapılar kilitlendi ve herkesin olduğu yerde kalması sağlandı. Biz kontrol bölümünde olduğumuz için kendimize göre giriş çıkışları ayarlayıp çıkacağız. Bunu size söylemek istemiyordum çocuklar ama 30.günün sonunda kazansak dahi öldürülecektik. Bunları yapmamın sebebi de bu. Şimdi tek çaremiz burdan kaçıp kurtulmak, 4 gün daha dayanacağız ve ardından asansör günleri bittiği için istediğimizi yapabileceğiz. Ah, ilk olarak onları hapse tıkacağız unutmayın."
Hepsi ağzı açık Chan'ı dinledi ve gözleri parlarken tekrar sarıldılar. Çiftler bir hayli mutluydu çünkü artık rahat rahat zaman geçirebilme düşüncesi bile onları havaları uçurmaya yetiyordu.
Ve hepsi 'bugün ölecek miyiz?' düşüncesi olmadan normal insanlar gibi konuşup buluşabileceklerdi.
Sevinçlerinin ardından Chan daha fazla zaman kaybetmek istemedi.
"Şimdi çok dikkatli olmalıyız. Hata yapma şansımız yok, yollardan geçerken tüm dikkatiniz bende olmalı."
"Tamam hyung!" Hyunjin heyecanla konuştuğunda diğerleri ona hak verdi. Chan gülümsedi ve cihazlarda planladığı şeyleri yaptı.
Gidecekleri yolları kontrol etmiş ve çıkışa kadar o yolların girişlerini açmıştı. Bunu o kadar dikkatli yapmıştı ki üyeler onun dikkatini dağıtmamak için nefeslerini bile sessizce almışlardı.
Planlamalar bittiğinde bir kağıt ve kalem bulup hızla gidecekleri yolları kağıda çizdi ve önemli notları da ekledi.
Üyeleri kontrol etti ve hepsinin gözlerinin içine teker teker bakıp yüzüne güven verici bir tebessüm yerleştirdi.
"Gidiyoruz. Size güveniyorum çocuklar, sizde bana güvenin. Unutmayın, birbirimizden ayrılmamalıyız."
Kafa salladılar ve derin nefesler alıp kendilerini hazırladılar.
Chan öne doğru adımladı ve kapının önünü kontrol etti, çizdiği haritaya baktı ve sola yöneldi.
Planladığı şekilde şekillenmiş uzun koridorun içinde tedbirli ama aceleci adımlarla ilerledi. Attığı her adımda üyeleri kontrol ediyordu.
Bina o kadar büyük ve ayrıntılı bir yapıya sahipti ki çıkmaları en az yarım saat sürecek gibi görünüyordu.
Koridorun sonuna geldiklerinde önlerinde bulunan kilitlenmiş kapının içinde volta atan iki kişiyi gördüler. Chan üyelere eliyle dur işareti verdi ve geriye adımlayıp kapıyı dinlemeye başladı.
"Hyeri bu imkansız! Onları yakalayıp önüme atacaksınız ve ben onları doğduklarına pişman edeceğim. Aksi takdirde hepinizin hayatını zehir ederim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hellevator -skz- (√)
Fanfic"Cehennem asansörüne hoşgeldiniz." ------------ [♫︎Stray Kids - Hellevator♫︎] [Yazdığım ilk fic olduğunu dikkate alarak okuyunuz.♡]