.・。.・゜✭・18.gün.・。.・゜✭・

1.1K 165 159
                                    

Seungmin'den.

Yeni güne klasik Chan hyungun sesiyle uyandığımda bugün sıranın kendimde olduğunu hatırlayıp heyecanlandım. Neler olacağını merak ediyordum.

Ama bundan önce daha önemli bir sorunumuz vardı. Hyunjin'i uyandırmak.

"HYUNJİN KALK"

"5 dakika daha"

"Beni görevime giderken yalnız mı bırakacaksın?"

"Ne görev-SEUNGMİN SIRA SENİNDİ DİMİ?"

"Evet"

"Bak heyecanlanma tamam mı ciddiye alma onları salaklar zaten. Salla gitsin güzelim" onun bu haline güldüm.

"Peki Hyunjin"

Bir süre sonra ses sıramın geldiğini hatırlatmıştı, sakin olmaya çalışarak olacakları bekledim.

"Kim Seungmin, burası hakkında ne düşünüyorsun?"

"Bok gibi ama içindeki insanları seviyorum"

"Hyunjin'le sevgili misin?"

"Evet"

"Sence o senin seviyenden düşük değil mi? Sen zeki birisin"

"Seviye anlayışınızı sikeyim sayın ses"

"Düzgün konuş"

"Tabi"

"Onlar için neler yapabilirsin?"

"Her şeyi"

"Burdan çıkınca ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Hyunjin'in annesiyle tanışmayı"

"Neden?"

"Hep anne beş dakika daha diyor kadın nasıl sabretmiş onu soracağım"

"Bu kadardı"

"ÖZLEMİNDEN ÖLDÜM SEVGİLİM" bu salağı seviyordum.

3 yıl önce Seungmin.

Seungmin sadece herhangi biri için değerli olmak istiyordu. Sevilmek ve terk edilemeyeceğini bilmek istiyordu. Hayatının son 2-3 yılını aşkı bekleyerek geçirmişti. Diziler, filmlere, kitaplara konu olan meşhur aşkı kendisi de hissetmek istiyordu.

Her gencin yaptığı gibi o da aşkı yanlış kişide aradı, imkansız olduğunu bildiği bir aşka kapıldı. Ancak hisler beklediği gibi değildi, istediği karşılığı alamamak canını sıkıyordu.

Pişman olsa da duygularına son veremiyordu. Aşkını içinde yaşadığı  8 ayın sonunda eski inek öğrenci hayatına geri dönmek istediğini anladı. Bu 8 ayda derslerine önem vermemişti, oysa o herkesin 'inek öğrenci' olarak adlandırdığı kişiydi.

Kendini derslere verdi, o kişi her aklına geldiğinde bir soru çözdü. Günün sonunda yüzlerce soru çözmüş oluyordu. Zamanla hislerinden kurtuldu, artık aşkı aramıyordu. Başarısı daha önemliydi.

Ard arda gelen başarılar onu tatmin ediyordu, herkes bu durumdan memnundu.

Ta ki bu asansöre düşene kadar. Hiç beklemediğiniz bir günün sabahında kendinizi 8 kişiyle beraber bir asansörde bulmak oldukça kafa karıştırıcıydı. Dışarıda ki hayatta ne olduğunu ve neden burada olduğunu merak ediyordu.

--------

Hellevator -skz- (√)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin