حتة اقتباس هيقلب الفانز عليا 😂

15.7K 229 65
                                    

عجبني اسم البارت قولت اكتبه 😈😂💙

اخرج المفاتيح من جيبه ودلف المنزل .. وقف قليلا وهو يشم رائحة غريبة .. وكأنها رائحة قمامة .. ليست قمامة وكأنما رائحة اموات ... عند تلك النقطة توسعت حدقتي عينيه بصدمة قائلا بصوت مرتفع ( طييييف ) لم يسمع اجابة فهرول في ارجاء المنزل يبحث عنها ... توقف قليلا عندما لاحظ ان تلك الرائحة تزداد قوة عندما يقترب من تلك الغرفة .. دلف ببطء وقلبه ينبض بقوة وكأنه سيخرج من مكانه .. فتح باب تلك الغرفة ليجدها مستلقية في الارض امامه مغمضة العينين تحضن صورته ... وجهها شاحب كالاموات بل هي بالفعل من الاموات .. هبطت دموعه وهو متصنم امامها .. يعجز عن التحرك وعن الكلام وعن كل شئ يود لو يعود به الزمن ليومين ولم يكن ليتركها بمفردها .. تذكر قولها له قبل عدة اسابيع " عارف انا اي اكتر حاجة مخوفاني يا تيم .. اني اموت لوحدي ومحدش يحس بيا ولا يعرف " وها هي بالفعل تموت وحدها .. وضع يديه الاثنتين علي وجهه وهو يبكي بقهر .. يتمنى ليت كل شئ يعود كما كان .. قال بصوت مرتفع متألم وهو يجثو عم ركبتيه ببكاء مرير ( يااارب .. يارب انا مكنش ليا غيرها .. ليه كدا ياطيف .. قومي ياطيف الله يخليكي ومتسبنيش عشان انا ماليش غيرك ... انا بحبك اوي والله ومش بكرهك .. محدش بيفهمني في الدنيا دي غيرك ... انتي ليه بتعاقبيني كدا .. قومي وعاقبيني بطريقة تانية عشان خاطري ) وضع رأسه بين يديه وهو يبكي بقوة ...

انتو عارفين ان انا بحبكم صح 🙂😂😂💙
وانتو عارفين لو ملقتش تفاعل على ام الاقتباس دا عشان انزل البارت هقلب عالكل نكد واخليكم تعيطوووا 🙂😂😈

انتو عارفين ان انا بحبكم صح 🙂😂😂💙 وانتو عارفين لو ملقتش تفاعل على ام الاقتباس دا عشان انزل البارت هقلب عالكل نكد واخليكم تعيطوووا 🙂😂😈

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
فتاة ذوبتني عشقًاحيث تعيش القصص. اكتشف الآن