Multimedia ;Kaan
Başlayacaktım, yeni bir okula, yeni bir hayata, yeni başlangıçlara..Sabah kalktım ve kalkmamla birlikte gözlerimi duvara dikmem bir oldu. Düşünüyodum sadece düşünüyodum, zaten başka bişey gelmiyo elimden.
Teyzem okula gitmeye hazır olduğumda ona haber vermemi istedi. Ah teyzem melek gibi bir kadındır. Teyzem ve eniştem, olmasalar asla yaşayamazdım heralde. Ailemi kaybettiğim yangın çıktığında onlar sahip çıktı bana. Gözlerimin dolmasına engel olamadım.
Giyinmek için kalktım, dolabıma doğru yöneldim. Dar lacivert bi kot pantolon ve dar siyah bi bluz giyip üstüme de salaş bi hırka giyindim . Saçlarımı taradım ve salaş bir şekilde bıraktım, güzel bir kızım biliyorum ve herkes öyle diyor, kendimi beğenmiş gibi görünüyor olabilir ama değil , boyum 1.70 ve kumralım, orta kilodayım..
Aşağı doğru inmeye başladım.
Teyzem Kaan'la beraber masaya oturmuş kahvaltıya başlamak için beni bekliyorlardı. Kaan kuzenim, kardeşim, herşeyim..
Bu zamana kadar herzaman yanımda olan herşeyime koşan biridir o, yakışıklı, sempatik, tatlı ve aynı zamanda da çapkındır kendilerii sjsjs
Bişeyler atıştırıp kapıya doğru yöneldiğimde teyzem ve Kaan'da benimle beraber kalkıp yanıma geldiler. Kaan "Seni okula ben bırakıcam canımın içi" dedi. Bana hep böyle derdi 'canımın içi'
Teyzemi öpüp arabaya bindiğimizde Kaan kemerimi takmamı söyledi ve arabayı çalıştırdı. Artık 18 yaşını doldurduğu için ehliyetini almıştı ve araba kullanabiliyodu. Darısı benim başıma inşallah sjsjs
Okulun önünde durduğumuzda bana sınıfa kadar bana eşlik edebileceğini söyledi ama ben istemedim. Eninde sonunda alışamam lazımdı çünkü. Kaan'ın eski okuluna yazılmıştım. Kaan oranın ne derler,Reisiymiş :dd herkes tanıyo zateen.
Kaan'ı öpüp arabadan indim ve okulun kapısının önünde durdum.
Gözlerimi kapattım ve derin bi iç çektim.
Başlıyorum yeni bi hayata başlıyorum
Neler bekliyo beni bakalım