Bölüm 10

103 8 1
                                    

Sabah kalktığımda tatil olmanın verdiği huzurla güzel bir iç çektim. İlk okul haftam gerçekten çok heyecanlı geçmişti. Bu heyecan tabiki iyi anlamda değil. Kaanla bugün sinemaya gidecektik. Söz vermişti , Aynı Yıldızın Altında'ya gidecektik. Kitabını okumuştum. Gerçekten etkisinde kaldığım kitaplardan biriydi. Şimdi de filmine gidip salya sümük ağlayacaktım. 

Yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Teyzem ve Kaan masada oturmuş kahvaltıya başlamak için beni bekliyorlardı. Burda kimse masaya oturmadan yemeğe başlanmazdı. Bir çeşit kural gibiydi. Bizim evimizde de öyleydi. Kimse gelmeden yemeğe başlamazdık, Melek hep geç kalırdı zaten. Melek , küçük kız kardeşim. Hayatımdı o benim. Neden bırakıp gittiler ki beni ? Neden bu hayatta yalnız bıraktılar beni ?

Kaanla evden çıkıp avm'ye doğru yol aldık. Sinemanın önüne geldiğimizde Kaan direk biletleri aldı ve " Film 2 saat sonra başlıyor, o zamana kadar napalım?" dedi. "Sana bağlıyım" dedim. "Terasa çıkıp bişeyler içelim?" diye sordu. Kafamı kabul ettiğimi söyler gibi salladım. Yukarı çıktık , Kaan cebinden sigara paketini çıkardı. Evet Kaan sigara içiyordu. Bundan gerçekten nefret etsemde , ne kadar bırakması için çabalasam da işe yaramamıştı. Kendini bile bile öldürmekte nedir ya ? Kaan benim için çikolatalı milkshake istedi. Ben milkshake'mi içerken o sigarasını içiyordu. Gerçekten artık içmemesi gerektiğini ciddi bi şekilde konuşmalıydım. Bundan önce defalarca yaptığım gibi.. 

Filme girip çıktığımızda herşey çok güzeldi-salya sümük ağlamam dışında- , ahh nasıl bir filmdir bu. Kaanla birkaç mağazaya bakıp bana birkaç kıyafet aldık ve çıkışa doğru ilerlemeye başladık. Eve gitmek istemiyordum ve Kaan'ın önüne geçip "Birkaç mağazayada bakalım mı canım hadi hadii" diye şirinlik yapmaya başladım. Kaan beni hiç kıramazdı , kırdığı zamanlar da oluyordu ama neysee. Geri döndük ve bir mağazaya girdik. Kaan'a çok güzel bir kazak buldum ve onu denemesi için ikna ettim. Kaan kabindeydi ve bende onu beklerken birkaç şeye daha bakayım dedim. Başka bir reyona gitmek için arkamı döndüğümde önümde öküz gibi birinin durduğunu farkettim. Kafamı biraz yukarı kaldırınca kişinin Ateş olduğunu gördüm. "Yalnız bunlar erkek kıyafetleri canım,sana uyacağını pek zannetmiyorum" dedi çarpık bir gülüşle. "S-sen ne işin var burda?" diye sordum. Sanki burası sadece  benim de o gelemezmiş gibi konuştum tövbe. "Burası sadece sizin değil minik hanım" dedi. Minik hanım mı? O da neydi. Biz konuşurken olmasından korktuğum bişey oldu ve Kaan benim seçtiğim kazakla dışarı çıktı "Canımın içi nasıl olmuş"  dedi ve kafasını kaldırdığı anda suratındaki gülümseme  bir anda silindi. Neden Ateş'i görünce yüzü düşmüştü. Onu tanıyor muydu?

"Ooo kimler burdaymış" dedi Ateş ve devam etti "Kaan beey" dedi alaylı bir şekilde. Tanışıyorlardı. Ve anlaşıldığı üzere pek birbirlerini sevmiyorlardı. Allahım lütfen kavga çıkmasın diye dua ederken Kaan bize doğru geldi ve açıklama isteyen gözlerle bana baktı. "Ateş. Bizim sınıftan" dedim zorla çıkan sesimle. "Evet biliyorum, Ateş. Ne işin var burda Ateş?" dedi  Ateş'e dönerek. "Burası halka açık bir alan Kaancığım biliyorsun isteyen herkes gelebilir" dedi ukala bir sesle. Kaan "Hayır onu sormuyorun, Asya'nın yanında ne işin var?"  dedi hafif sesini yükselterek. İrkildim bir anda. Kaan gerçekten çok sinirlenmiş görünüyordu. Ama değişik bir sinir. Daha öncekiler gibi değil. "Hahahh sınıf arkadaşım Kaan. Sadece  arkadaşız" dedi gülerek. Anlamaz gözlerle Ateş'e baktım. 'sadece arkadaşız' lafını bastıra bastıra söylemişti. Neden?

Eve geldiğimizde meraktan ölüyordum. Kaan gelene kadar bişey söylememişti bende sormamıştım. Sinirliydi. O konuşmayı yapmıştık ve sonra bi kız -17 yaşlarında - Ateş'e gelip sarılmıştı. Kim olduğunu çözemedim. Bunu da merak ediyordum ama Kaan ve Ateş arasındakileri daha çok..
Kaan'a cesaretimi toplayıp sordum "Ne var sizin aranızda?" dedim. "Ateş 'le"  diye devam ettim. Gözünü devirdi. Bu hareketi gerçekten sinirli olduğunda yapardı, bana sinirli olduğunda. Ne olduğunu öğrenmem lazımdı, çok merak ediyorum. Sinir bozucu bir sesle "Kaan söyler misin? Aranızda ne geçti de böylesiniz?" diye sordum. "Nasılız?" dedi sertçe . "Birbirinizden nefret ediyormuş gibi" dedim. "Evet" dedi. Gözlerindeki nefreti görebiliyordum. "Sadece neden diye öğrenmek istiyorum" dedim masumca. Uzun bir iç çekti ve uzun bir konuşma yapacağını anladım. "Ateş ve ben.. Çok önceden tanışıyoruz.."
-------------------------
Bakalım nerden tanışıyorlar
Vote ve yorum yaparsanız sevinirim öptüm hepinizi ✌❤

Cennet GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin