Dziewczyny do mnie przyszły aby obgadać szczegóły jutra. Bowiem chciałyśmy się wszystkie razem przyszykować.
-- Hmm.. Gala jest o 20.. To może przyjdziemy do ciebie oooo... 15? - zaproponowała Maria, a ja wpadłam na genialny pomysł.
-- Ej! A może zostaniecie u mnie na noc i coś porobimy? - spytałam zaciekawiona ich opinii na ten plan.
-- Świetnie! Tylko pojedziemy do naszych mieszkań i weźmiemy potrzebne rzeczy. To może ja się zajme makijażem, Maria fryzurami, a ty będziesz pomagać dobierać dodatki? - powiedziała podekscytowana Kiyo. Każda z nas zgodziła się na ten pomysł.
Dziewczyny pojechały, a ja postanowiłam przygotować jakieś słodycze. Babski wieczór bez słodkości to nie nocka. Tylko jakieś nudy dla starszych osób.
Najważniejszymi rzecami są słodycze, lody, popcorn i wino. Ja jako świetna osóbka posiadałam wszystkie rzeczy.
Wsypałam żelki do miseczki, popcorn wstawiłam do mikrofali i wino nalałam do kieliszków. Następnie zaniosłam to do salonu. Gdzie przyszykowałam koce i poduszki.
Sama natomiast poszłam przebrać się w piżamkę. Postanowiłam, że wykąpie się rano i od razu umyję głowę.
Gdy wychodziłam z łazienki usłyszałam dzwonek do drzwi. Od razu pobiegałam je otworzyć.
-- No to co? Gotowe? - spytałam dziewczyn, które weszły do mieszkania.
-- Ne! - krzyknęły razem.
TIME SKIP
Całą noc oglądałyśmy filmy romantyczne. Jeszcze nigdy nie płakałam tyle co dziś. Jednak ja, ani one nie jesteśmy zmęczone. Wręcz przeciwne. Mamy pełno energii.
Jest jakaś 12 i jemy przepyszny obiad zrobiony przez Marie. Chciałyśmy zamówić pizze, ale nie chciałyśmy się napchać nie zdrowym jedzeniem. Szczególnie przed galą.
Jest 12.37 i postanowiłyśmy, że pierwsza wykąpie się Kiyo.
Zajęło jej to długo, bo aż, godzinę. Następna poszła Maria. Tej trochę krócej, bo 30 minut. No i na koniec ja. Mi też to zajęło godzinę.
Gdy zbliżała się 15 zaczęłyśmy się szykować.
Na pierwszy ogień z robieniem fryzury poszła Kiyo. Maria szybko się z nią uwinęła i poszłam ja. Ze mną również poszło szybko i sprawnie. Postanowiła, że da sobie radę sama przy fryzurze i następny był makijaż.
Po wykonaniu make-up i fryzur, założeniu sukienek i innych podobnych rzeczy wyglądałyśmy jak gwiazdy Hollywood. Dosłownie.
(^o^)(^o^)(^o^)(^o^)(^o^)(^o^)(^o^)
Wygląd Marii:
CZYTASZ
Crazy Doctor | Jungkook | BTS | ZAKOŃCZONE |
FanficMam na imię Kato Ari. Pochodzę z Japonii i mam 23 lata. Od dwóch miesięcy mieszkam w Seoulu. Będziecie lekko zaskoczeni, ale jestem lekarką i to dodatkowo ARMY... Jesteście ciekawi mojej historii? Jeżeli tak, to zaczynajmy!