"KORANG!!" Nana terkejut melihat persekitarannya.
"Kita dekat mana ni??" Nana mula takut dengan apa yang berlaku pada mereka.
Nana melihat yang lain, mereka masih belum sedar. Kini, mereka berada di dalam satu bilik yang berwarna putih dan persekitaran yang kosong. Mereka juga memakai baju berwarna putih.
"Ughhh.." Ash mula menggerakkan jari nya. "Ash!! " Nana berlari ke arah katil Ash.
"Kita dekat mana ni?" Nana menggelengkan kepala tanda tidak tahu. "Aku takut.." Nana mula rasa hendak menangis.
"Sabarla.. Aku ada.." Ash memandang ke arah rakan-rakannya yang masih belom sedar. "Diorang?" Ash memandang Nana.
"Belum sedar... Fiz?" Nana terlihat pergerakan kepala Fiz yang berada di atas katil.
"AM!!" Ash segera berlari ke arah Fiz untuk menenangkannya. "Fiz.. Bangun Fiz.." Fiz membuka matanya. Lalu, dia menangis.
"Kita dekat mana?" dia segera mengesat air matanya. "Kitorang pun tak tahu.." Ash mengusap belakang Fiz untuk menenangkannya.
"Kat mana ni?" Izz yang baru sedar menukar posisinya dari posisi baring ke posisi duduk.
"Izz... Aku takut.. Kitorang pun tak tahu apa dah jadi.." Nana memeluk Izz. "Hanaf?" Hanaf yang masih belum sedarkan diri di katil bersebelahannya di lihat.
"Erkkkk.." Hanaf perlahan-lahan membuka matanya.
"Kita dek.." "kitorang tak tahu.." Fiz segera memotong ayat Hanaf. Dia sudah tahu apa yang akan ditanya.
'Welcome to the house!!'
Vote
Vote
YOU ARE READING
Welcome To The House..
Fantasy~kita akan kekal selamanya..~ ~aku harap bende yang sama..~ ~kau pasti ke dengan keadaan kita macam nie?~ ~kita akan cuba..~ ~kalau berjaya..~ ××FRIENDSHIP××